کد خبر: 18183 A

خداحافظی آهنگساز افسانه‌ای با دنیای ستارگان

خداحافظی آهنگساز افسانه‌ای با دنیای ستارگان

آهنگساز افسانه‌ای دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) به زودی این دنیای کهکشانی را ترک خواهد کرد.

ایران آرت: از زمانی که اولین قسمت از مجموعه فوق‌العاده محبوب دنیای سینمایی کهکشانی Star Wars (جنگ ستارگان) در سال ۱۹۷۷ ساخته و اکران شد، آهنگساز افسانه‌ای یعنی جان ویلیامز به تیم تولید این مجموعه پیوست و از آن زمان یکی از اعضای ثابت و جدایی ناپذیر تیم بوده است.

به گزارش زومجی، ویلیامز  تمامی موسیقی‌هایی را که در هر قسمت از این مجموعه حماسی پخش می‌شده ساخته است؛ به عنوان مثال، موسیقی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) که سال ۲۰۱۷ اکران شد هم کار او بوده و وی تمامی این امتیازات را به نام خود ثبت کرده است.

با این حال، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این آهنگساز افسانه‌ای موسیقی آثار سینمایی ۸۶ ساله، به‌تازگی و به طور رسمی تایید کرده که بعد از اکران فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) این مجموعه، کار خود را متوقف می‌کند و تیم تولید سری فیلم جنگ ستارگان را ترک خواهد کرد.

به‌تازگی یکی از گزارشگران یک ایستگاه رادیویی کالیفرنیایی به نام KUSC مصاحبه کوتاهی را با جان ویلیامز ترتیب داده است. وی در این مصاحبه جدید خود عنوان کرد که تجربه آهنگسازی او برای قسمت نهم سری فیلم Star Wars، آخرین کار او در این مجموعه خواهد بود. او در این مصاحبه اینگونه درباره تصمیم جدید خود توضیح داد:

همگی ما می‌دانیم که جی جی آبرامز در حال حاضر، در حال ساخت و تهیه یک فیلم جنگ ستارگانی دیگر است. همچنین من امیدوارم که بتوانم سال آینده برای این کارگردان خوب هم کار کرده و آهنگسازی کنم. من به طور کامل قصد انجام این کار را دارم. با پشت سر گذاشتن این پروژه می‌توان گفت که من یک مجموعه ۹ قسمتی را در این دنیای سینمایی کهکشانی کار کرده‌ام و به نظر می‌رسد که دیگر برای من کافی است.

جنگ ستارگان جان ویلیامز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین