کد خبر: 1805 A

الهام حمیدی در برلین مدل شد/عکس

الهام حمیدی در برلین مدل شد/عکس

الهام حمیدی از سایه موسوی، به دلیل طراحی لباس سنتی او برای حضور در شهر برلین با فیلم "ما همه گناهکاریم" تشکر کرده است.

ایران آرت  :  انتخاب لباس‌های الهام حمیدی برای حضور در نمایش فیلم "ما همه گناهکاریم" در برلین در نوع خود توجهات بسیاری را به خود جلب کرده و او در پستی اینستاگرامی و با انتشار تصاویرش از سایه موسوی، به دلیل  طراحی لباس سنتی او و تعریف، تبلیغ و زیبا دیده شدن فرهنگ اصیل ایرانی تشکر کرده است.

البته الهام حمیدی، تصاویری از خود با لباس‌ها و استایل‌های دیگری از سفر به این شهر همزمان با برگزاری جشنواره فیلم برلین، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که حاشیه‌هایی از سوی مخاطبان او در فضای مجازی به دنبال داشته است.

حمیدی در واکنش به اظهارنظرهای کاربران درباره استایل و لباس او اینگونه نوشته است:

"سلام واقعاً شرمنده‌ام از آن دسته دوستانی که همیشه و همه جا انسان و با فرهنگ و با شعورن اما وای از اون عده قلیلی که اخیراً تو اینستا من خوابیدن و نمیدونم از کجا اومدن و مدام در حال گیر دادن و انتقاد اظهار نظرهای عجیب‌اند. گاهی گشت ارشاد میشند و به حجاب و ارایش من گیر میدن گاهی طراح و کارشناس مد و لباس و گاهی دکتر تغذیه و چاقی و لاغری و زیبایی، مرسی از نظرات سازنده و مفید اما وقتی میری صفحات این دوستان و نگاه می‌کنی یا فیک و عجیب و غریبند و یا صورت و مخرجشون عین عدد کسری یکیه خلاصه من هر جور که تشخیص بدم و راحت باشم ارایش می‌کنم و لباس می‌پوشم و همیشه سعی کردم به اندازه قلب و اعتقاداتم و به شان شما و ایران عزیز احترام گذاشته و خیلی چیزها را رعایت کنم، دوستداران واقعی خودمو که در هر جای ایران و دنیا هستند و دوست دارم و قابل احترامند، این فقط یه جواب برای این دوستان بی هویت بود و امیدوارم این فرهنگ زشت در دنیای مجازی که هر وقت من و همکارام عکس می‌زاریم فوری کلی از اینا (چاق شدی، بی ریخت، عقده‌ای، فکر کردی کی هستی، بد حجاب، چقدر آرایش کردی؟ چرا پیر شدی؟ چه بد تیپ، لباست اصلانم خوشگل نیست، کی ازدواج می‌کنی، ترشیده، زشت، دهاتی و عقده‌ای، قد کوتاه، و ..... و کلی نظرات پر مهر دیگه می‌نویسید تموم بشه و خجالت بکشید و به شخصیت و مسائل شخصی آدم‌ها یاد بگیرید احترام بزارید باز همون عده‌ای کم و خاص"

تصاویری از الهام حمیدی در جشنواره فیلم برلین را در ادامه ببنید:

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی

جشنواره فیلم برلین الهام حمیدی برلیناله سایه موسوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین