کد خبر: 18037 A

دومین شوک به سینمای هند/ ابتلای ستاره بالیوود به یک بیماری نادر

دومین شوک به سینمای هند/ ابتلای ستاره بالیوود به یک بیماری نادر

10 روز پس از مرگ ناگهانی سری‌دوی کاپور در هتلی در امارات، دیگر ستاره سرشناس سینمای هند از ابتلای خود به یک «بیماری نادر» خبر داد.

ایران‌آرت: عرفان‌خان که در ایران بیش از همه با بازی در فیلم‌های تحسین‌شده «زندگی پی» و «میلیونر زاغه‌نشین» شناخته می‌شود، روز دوشنبه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی مطلبی را با هوادارانش در میان گذاشت که بسان انفجار یک بمب سر و صدا کرد. بازیگر 51 ساله بالیوودی نوشت که به یک بیماری نادر مبتلا شده و وعده داد در آینده نزدیک جزئیات و نتایج آزمایش‌ها را منتشر خواهد کرد.

در بخشی از متن احساسی عرفان‌خان چنین آمده است: «گاهی از خواب برمی‌خیزی به موردی برمی‌خوری که زندگی‌ات را تکان می‌دهد. در 15 روز گذشته زندگی من بسان یک داستان پرتعلیق شده است. نمی‌دانستم که کاوش‌هایم برای یافتن داستان‌های نایاب به کشف یک بیماری کمیاب ختم می‌شود. هرگز تسلیم نشده و همواره برای انتخاب‌هایم جنگیده‌ام و باز می‌جنگم. خانواده و دوستانم کنار من هستند و در حال یافتن بهترین راه ممکن هستیم.»

ستاره بالیوودی در ادامه از هواداران خود خواسته از گمانه‌زنی بپرهیزند و قول داده در یک هفته تا 10 روز آینده خبرهایی تازه از بیماری به آنها بدهد. پیش از این سخنگوی عرفان‌خان گفته بود که او به نوعی یرقان سخت و پیشرفته مبتلا شده است؛ خبری که پس از مرگ ناگهانی سری‌دوی برای بار دوم در دو هفته هندی‌ها را شوکه کرده است.

عرفان‌خان با بازی در فیلم‌هایی چون «مقبول» و «پان سینگ تومار» به چهره‌ای بین‌المللی تبدیل شد و راه خود را به سوی هالیوود هموار کرد. همکاری با بزرگانی چون دنی بویل و آنگ لی در «میلیونر زاغه‌نشین» و «زندگی پی» اوج فعالیت جهانی این بازیگر تحسین‌شده سینمای هند بود.

زندگی پی مهدی فروتن سری دوی عرفان خان میلیونر زاغه‌نشین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین