کد خبر: 17961 A

واکنش تند بازیگر سریال "شهرزاد" به لیلا حاتمی / نباید جو گیر شویم

واکنش تند بازیگر سریال "شهرزاد" به لیلا حاتمی / نباید جو گیر شویم

بازیگر سریال "شهرزاد" گفت: صحبت‌های بازیگر خانم سینما در جشنواره فیلم برلین بیشتر یک نوع فیگور و پز روشن فکرانه بود.

ایران آرت: پرویز فلاحی‌پور درخصوص اظهار نظر لیلا حاتمی در حاشیه جشنواره فیلم برلین گفت: من احساس می‌کنم که ما نباید جو گیر شویم. برخی بازیگران برخی جاها جوگیر می شوند و اظهار نظراتی می کنند که شاید نظر شخصی خودشان هم نباشد و تحت تاثیر شرایط آن را بر زبان می آورند.

به گزارش خبرآنلاین، او با نقد دخالت برخی افراد غیر متخصص در امر سیاست افزود: از نظر من سیاست باید بر عهده سیاست مدار باشد. مگر به عنوان مثال مقامات عالی کشوری در مورد بازی من نظر می دهند که من بخواهم درباره اقدامات و تصمیمات آنها نظر بدهم؟.

او ناآشنایی با مسائل منطقه و چشم بسته حرف زدن را دلیل برخی نظرات نادرست خواند و تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد به شدت جوگیر شده و بنا بر احساسات حرف هایی را می زنند که بعداً از گفتن آنها پشیمان می شوند. وقتی من نمی دانم امریکا در منطقه چه بلاهایی را به وجود آورده با چه منطقی شرایط را قضاوت می کنم؟.

بازیگر سریال "شب دهم" با تاکید بر مطالعه تاریخ ایران و مشاهده نقش غرب در مشکلات داخلی اضافه کرد: بهتر است که این دوستان به جای اظهار نظرهای جنجالی کمی تاریخ را مطالعه کنند و ببینند که کشورهای غربی مثل امریکا وانگلیس چه بر سر این مردم در آورده اند. مطمئن باشید که هیچ کدام از این کشورها دلسوز ما نیستند. آنها صرفاً هر کاری را برای منافع خودشان انجام می دهند پس چرا وقتی نوبت به منافع ملی ما می شود این هدف بد می شود.

وی با اشاره به قبول اشتباه توسط افراد بعد از ارتکاب آن ادامه داد: من و امثال من نمی توانیم و تخصص این را نداریم که در مورد مسائل سیاسی اظهار نظر کنیم. صحبت‌های بازیگر خانم سینما در جشنواره فیلم برلین بیشتر یک نوع فیگور و پز روشن فکرانه بود که اگر ما آن را نداشته باشیم بسیار بهتر است. این را هم بگویم که ممکن است هر فردی اشتباه کند و مهم آن است که بعد از آن اشتباه آن را بپذیریم و ادامه ندهیم.

فلاحی پور مطرح کردن برخی مشکلات توسط افراد در مجامع جهانی را اشتباهی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: شما به کشورهای غربی نگاه کنید. آنجا اگر مشکلی ایجاد شود داخل کشور برطرف می شود اما متاسفانه در ایران برخی افراد این طور نیستند. منطقی آن است که اگر مشکلی در کشور پیش می آید آن مشکل را در بین خودمان حل کنیم.

جشنواره فیلم برلین لیلا حاتمی پرویز فلاحی پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین