کد خبر: 17951 A

آقای طناز هم بازی مهناز افشار شد

آقای طناز هم بازی مهناز افشار شد

گروه تولید پروژه سینمایی "ول شدگان" با مهناز افشار برای حضور در این فیلم به توافق رسیدند.

ایران آرت: فیلم سینمایی «ول شدگان» به کارگردانی کمال تبریزی هم اکنون در آخرین مراحل پیش تولید قرار دارد و براساس برنامه ریزی ها با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اوایل سال آینده در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش بانی فیلم، سازندگان پس از عقد قرارداد با مهران مدیری، به تازگی با مهناز افشار نیز برای حضور در این فیلم به توافق نهایی رسیده اند. این فیلم اولین همکاری مشترک بین افشار و کمال تبریزی محسوب می شود.

افشار این روزها به طور همزمان مشغول بازی در نمایش «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی و سریال نمایش خانگی «گلشیفته» است. این بازیگر فیلم های سینمایی «دارکوب»، «شاه کش»، «گیلدا» و فیلم توقیفی «ارادتمند؛ نازنین بهاره، تینا» را نیز آماده اکران دارد.

«ول شدگان» چندین بازیگر دیگر نیز دارد که بزودی به پروژه اضافه خواهند شد.

براساس شنیده های بانی فیلم، جواد یحیوی نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که حضورش در این فیلم قطعی شده.

فیلمبرداری این فیلم به طور کامل در تهران انجام می شود و برخی از لوکیشن ها نیز تاکنون انتخاب شده است.

«ول شدگان» یک کمدی اجتماعی است و فیلمنامه آن نیز توسط دو فیلمنامه نویس جوان به نگارش درآمده. در حال حاضر نسخه نهایی فیلمنامه نیز پس از چند بار بازنویسی آماده شده است.

رضا میرکریمی تهیه کنندگی این پروژه سینمایی را برعهده دارد.

تبریزی چندی پیش فیلمبرداری فیلم سینمایی «مارموز» را با بازی بازیگرانی چون حامد بهداد، ویشکا آسایش، رضا ناجی، آزاده صمدی، مانی حقیقی در کشور ترکیه به پایان رساند. فیلمی که به تازگی تغییر نام داده و قرار است برای اولین بار در جشنواره بین الملل فیلم فجر به نمایش درآید.

«امکان مینا»، «طعم شیرین خیال»، «طبقه حساس»، «خیابان های آرام»، «دونده زمین»، «از رئیس جمهور پاداش نگیرید»، «همیشه پای یک زن در میان است» دیگر ساخته های سینمایی تبریزی در چند سال گذشته هستند.

کمال تبریزی مهران مدیری مهناز افشار ول شدگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین