کد خبر: 17943 A

جت‌اسکی 18 هزار دلاری به کم‌حرف‌ترین برنده اسکار رسید

جت‌اسکی 18 هزار دلاری به کم‌حرف‌ترین برنده اسکار رسید

یک دستگاه جت‌اسکی که قرار بود به کم‌حرف‌ترین برنده اسکار 2018 اهدا شود، در لحظه‌های پایانی نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار به طراح لباس «رشته خیال» رسید.

ایران‌آرت: جیمی کیمل در دقایق ابتدایی مراسم اسکار 2018 با حضور هلن میرن از یک جت‌اسکی فسفری رونمایی کرد و گفت که این جت‌اسکی 18 هزار دلاری جایزه کسی است که کمتر از دیگر برندگان اسکار روی صحنه دالبی تیه‌تر حرف بزند. ضمن اینکه همراه آن یک سفر تفریحی به دریاچه هاواسو در آریزونا هم به فرد برگزیده اهدا می‌شود.

سازمان‌دهندگان مراسم و مدیران آکادمی اسکار از این ترفند برای کوتاه‌تر کردن سخنان برندگان و طبعا کوتاه شدن زمان برنامه استفاده کردند و البته چندان جواب نگرفتند. تقریبا تمام برگزیدگان بیش از زمان مجاز روی صحنه ماندند و طولانی‌تر از همیشه حرف زدند. در نهایت هم این مارک بریجز، طراح لباس «رشته خیال» بود که آخرین نفر روی صحنه آمد و جایزه ارزشمند خود را از دست بازیگر تحسین‌شده و پیشکسوت گرفت.

بسیاری از برندگان اسکار امسال پس از دریافت جایزه خود به جت‌اسکی کنار صحنه هم اشاره می‌کردند و با اینکه زمان سخنرانی آنها نشان داده می‌شد اما دل‌شان نمی‌آمد حرف‌هایشان را کوتاه کنند. از جمله گری اولدمن، برنده اسکار بهترین بازیگر مرد برای «سیاه‌ترین ساعت» که به شوخی خطاب به حاضران مجری مراسم گفت: «می‌دانم که من قرار نیست برنده این جت‌اسکی باشم!»

وقتی مراسم به پایان رسید، مشخص شد بریجز با تنها 30 ثانیه سخنرانی برنده جت‌اسکی شده است. او که آشکارا شرمنده به نظر می‌رسید، روی صحنه رفت و با پوشیدن جلیقه نجات همراه میرن روی صندلی‌های جت‌اسکی نشست.

اسکار 2018 هلن میرن مهدی فروتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین