کد خبر: 17688 A

منتظر یک گاف دیگر در جوایز اسکار باشید / بانی و کلاید به اسکار 2018 می‌آیند

منتظر یک گاف دیگر در جوایز اسکار باشید / بانی و کلاید به اسکار 2018 می‌آیند

بانی و کلاید نیز برای اعلام برنده‌های اسکار 2018 دعوت شده‌اند و با گاف عجیب‌شان در دوره قبل شوخی خواهند کرد.

ایران آرت: یک سال پس از بزرگ‌ترین رسوایی تاریخ اسکار، فی داناوی و وارن بیتی بار دیگر به دالبی تیه‌تر بازمی‌گردند تا جایزه بهترین فیلم نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار را به فرد برنده بدهند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تلگراف، ستاره‌های سالخورده «بانی و کلاید» که سال گذشته در تاریخی‌ترین لحظه اسکار نام برنده بهترین فیلم را به اشتباه اعلام کردند، در روزهای گذشته سرگرم تمرین بوده‌اند تا این بار دیگر افتضاحی شبیه اسکار 2017 پیش نیاید. هر چند داناوی و بیتی در اتفاقی که پیش آمد کمترین نقش را داشتند و این برنامه‌ریزان پشت صحنه بودند که رسوایی «پاکت‌گیت» را پدید آوردند.

ماجرا از این قرار بود که با رسیدن مراسم اهدای جوایز اسکار به لحظه‌های پایانی، دو ستاره قدیمی هالیوود پاکت در دست روی صحنه آمدند تا برنده آخرین و مهم‌ترین جایزه را اعلام کنند. وقتی نام «لالالند» در دالبی تیه‌تر پیچید و تقریبا تمام عوامل این فیلم موزیکال برای گرفتن جایزه آمدند، ناگهان جیمی کیمل (مجری مراسم) سراسیمه خودش را رساند تا در کمترین زمان ممکن ماجرای رسوایی «پاکت اشتباهی» را جبران کند و لحظاتی بعد این عوامل «مهتاب» بودند که جای بچه‌های «لالالند» را گرفتند و اسکار بهترین فیلم را با خود به خانه بردند.

نکته جالب اینکه داناوی و بیتی امسال قرار است با ماجرای سال گذشته شوخی کنند و از «بر باد رفته» به عنوان برنده اسکار بهترین فیلم نام ببرند؛ فیلمی که در 1939 در هشت رشته از 13 نامزدی از جمله بهترین فیلم اسکار را برده بود. با وجود برخورد مهربانانه آکادمی اسکار با ستاره‌های «بانی و کلاید»، دو مسئول اصلی جمع‌آوری آمار برندگان اسکار و آماده کردن پاکت‌های نهایی پس از سال‌ها از کار بیکار شدند و جای آنها را دو نفر دیگر گرفتند.

گفته می‌شود امسال علاوه بر دو مسئول جدید، نفر سوم هم در اتاق هماهنگی پیش تهیه‌کنندگان فیلم‌های نامزد اسکار می‌نشیند تا از نزدیک بر جریان امور نظارت کند و مراقب باشد افتضاحی مانند «مهتاب» و «لالالند» دیگر تکرار نشود.

بانی بانی و کلاید کلاید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین