کد خبر: 17670 A

نصب مجسمه تهیه‌کننده جنجالی هالیوود / عکس

نصب مجسمه تهیه‌کننده جنجالی هالیوود / عکس

مجسمه تهیه‌کننده هالیوود که متهم به چندین آزار جنسی است در بولوار هالیوود نصب شد.

ایران آرت: مجسمه‌ای از «هاروی واینستاین» درست پیش از مراسم اسکار ۲۰۱۸ در بولوار هالیوود نصب شد.

به گزارش ایسنا، «ورایتی» نوشت: «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده فاسد هالیوودی است که بیش از ۵۰ زن از او به جرم تعرض و تجاوز شکایت کرده‌اند. افشای روابط غیراخلاقی این چهره پرنفوذ هالیوودی چندماهی است بر جو مجامع سینمایی جهان تاثیر گذاشته و منجر به پیدایش جنبش «#من ـ هم» و پرده برداشتن از رسوایی اخلاقی بسیاری از ستاره‌های هالیوودی شده است.

حالا درست اندکی قبل از برگزاری نودمین دوره جوایز اسکار، مجسمه‌ای از «واینستاین» در بولوار هالیوود نصب شده و «کاناپه بازیگردانی» نام گرفته است.  

fhtIOUOtY8QP

این مجسمه، «هاروی واینستاین» را در حوله حمام نشان می‌دهد که تندیس اسکاری هم در دست راستش دارد.

«سلما هایک»، «لوپیتا نیونگو»، «اوما تورمن» و ده‌ها زن دیگر طی ماه‌های گذشته از رفتارهای زشت و پیشنهادهای غیراخلاقی «واینستاین» پرده برداشته‌اند. او پس از این رسوایی، از بسیاری از نهادهای سینمایی از جمله اسکار، بفتا، انجمن تهیه‌کنندگان سینمایی آمریکا و ... اخراج شد.

رسوایی اخلاقی «هاروی واینستاین» تهیه‌کننده پرنفوذ هالیوودی، آغازگر جنبش بزرگی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان شده و تاکنون دامن چهره‌های شاخصی همچون «داستین هافمن»، «وودی آلن»، «کیسی افلک» و هنرمندان و نویسندگان دیگری را گرفته است. متهم شدن ستاره‌های هالیوود به آزار و تجاوز جنسی، تاکنون باعث اخراج چندین سینماگر از پروژه‌های کلان شده و خسارت‌های مالی زیادی به بار آورده است.

هالیوود هاروی واینستین آزار جنسی metoo
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین