کد خبر: 17622 A

گفته‌های جالب پدیده جشنواره فیلم فجر / نامزدی سیمرغ سقف آرزوهای من نیست

گفته‌های جالب پدیده جشنواره فیلم فجر /  نامزدی سیمرغ سقف آرزوهای من نیست

پژمان جمشیدی: این را بدانید که کاندیدا شدن در جشنواره فجر نهایت آرزوهای من نبود و من هنوز به دنبال چیزهای زیادی هستم.

ایران آرت: پژمان جمشیدی را می‌توان پرمشغله‌ترین چهره این روزها دانست. پژمان که در حال حاضر در سریال دیوار به دیوار به ایفای نقش می‌پردازد، سه پیشنهاد سینمایی، یک سریال و دو تئاتر دارد.

پژمان جمشیدی که می‌بایستی تا اردیبهشت ماه به تمام این کارها بپردازد، برای حمایت از فیلم اسرافیل و سینمای مستقل به دعوت مستانه مهاجر راهی سینمای پردیس زندگی شد.

آنچه در زیر می‌خوانید ماحصل گفت‌وگوی پژمان با دوربین‌های سینمایی پردیس است.

این روزها مشغول چه کاری هستید؟

این روزها مشغول کار دیوار به دیوار هستم و با توجه به اینکه قرار است کار را به عید برسانیم، خیلی به سرعت مشغول فیلمبرداری هستیم.

داستان حضور تو در سینما برای حمایت از فیلم اسرافیل، زنان زندانی و حمایت از سینمای مستقل قابل توجه بود.

به خاطر شلوغی این روزها مجبور شدم خودم را با موتورسیکلت به سینما برسانم. پژمان بازغی و خانم مهاجر از دوستان خیلی خوب من هستند و این کار کوچکی بود که من می‌توانستم برای این دوستان عزیزم و سینمای مستقل انجام دهم. اسرافیل فیلم شریفی است که خیلی دوست دارم آن را تماشا کنم. در این فیلم بازیگران خوبی مثل هدیه تهرانی و پژمان بازغی حضور دارند. خانم مریلا زارعی که من افتخار بازی در کنار ایشان را در فیلم سوءتفاهم داشتم از دیگر بازیگران اسرافیل هستند و جدا از اینها خانم هدی زین‌العابدین هم در این فیلم حضور دارند.

چهره جدیدت مبارک باشد.

(خنده) صورتی که الان می‌بینید، نصف پژمان است و نصف بهرام. به خدا این روزها آنقدر شلوغ هستم که حتی الان برای آمدن به اکران مردمی فیلم اسرافیل نتوانستم صورتم را پاک کنم. کار سختی را انجام می‌دهیم و جا دارد که به بچه‌های گروه و سامان مقدم عزیز خسته‌نباشید بگویم.

از کار جدید سینمایی‌ات بگو.

چند پیشنهاد سینمایی داشتم که با یکی از آنها کارمان نهایی شد و قرار است از دهم فروردین استارت بزنیم تا کار را شروع کنیم.

اما پیمان گفت که (قاسم‌خانی) مشغول نوشتن سریال خوب، بد، جلف است.

آن که صددرصد... اما با پیمان هماهنگی‌ها را انجام دادیم تا به محض شروع شدن سریال خوب، بد، جلف من همراه گروه خودمان باشم. البته جدا از این از بیستم فروردین آن‌سوی آینه را با علی سرابی خواهم داشت، جدا از این تئاتر، نمایش دیگری را با علی احمدی عزیز که قبلا هم با او «پپرونی برای دیکتاتور» را کار کرده بودم، روی صحنه خواهیم رفت.

فکر می‌کنم که تو شلوغ‌ترین بازیگر در سال 97 باشی.

در این مورد نمی‌توانم صحبت کنم اما چون من کارم را دیر شروع کردم، مجبورم که حالا با سرعت و قدرت بیشتری پیش بروم. البته بعضی جاها به خاطر رودربایستی کاری را قبول می‌کنم. باور کنید آنقدر کم‌خوابم که گاهی به خودم بدهکار می‌شوم.

مهراب قاسم‌خانی مثال جالبی در مورد تو می‌زد و می‌گفت که چرا بعضی‌ها از آرنولد به خاطر حضورش در دنیای سینما و سپس سیاست ایراد نمی‌گیرند؟

همیشه خودم را مدیون پیمان و محراب می‌دانم و یادم نمی‌رود که همراه آنها، سروش صحت و سام درخشانی وارد دنیای بازیگری شدم. این دوستان همیشه (خنده) به من لطف داشتند و از آنها ممنون هستم.

بالاخره فوتبال یا سینما؟

فوتبال مربوط به دوران خوش زندگی من می‌شود. دورانی که در خانه پدر بودم و به همراه خانواده‌ام زندگی می‌کردم. این را با هیچ چیزی نمی‌توان مقایسه کرد و همیشه دوران فوتبال را عاشقانه دوست دارم اما الان با تمام وجودم در سینما هستم و اولین چیزی که برای من وجود دارد این است که احترام جایی که در آن هستم را نگه دارم. همیشه سعی می‌کنم نهایت استفاده را از توانایی‌هایم ببرم تا به امید خدا به جایی که قرار است برسم، برسم.این را بدانید که کاندیدا شدن در جشنواره فجر نهایت آرزوهای من نبود و من هنوز به دنبال چیزهای زیادی هستم تا یاد بگیرم. تا رسیدن به موفقیت راه زیادی باقی مانده و امیدوارم بتوانم در آینده رشد بیشتری داشته باشم.

جشنواره فیلم فجر پژمان جمشیدی خوب بد جلف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین