کد خبر: 17619 A

بسته هدایای عجیب و غریب برای نامزدهای اسکار ۲۰۱۸

بسته هدایای عجیب و غریب برای نامزدهای اسکار ۲۰۱۸

نامزدهای اسکار هدایای عجیب و غریبی از شرکت دیستینکتیو استس DA دریافت خواهند کرد.

ایران آرت: چند روز پیش از برگزاری نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار، شرکت دیستینکتیو استس DA از بسته هدایای عجیب و غریب خود به نامزدهای امسال به ارزش تقریبی ۱۰۰ هزار دلار رونمایی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تلگراف، در کیف هدایای غیررسمی اسکار 2018 بسته‌های سفر به تانزانیا، هاوایی و یونان هم در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه نامزدهای اسکار می‌توانند در آن خوردنی‌هایی چون سودای مکزیکی و پرتقال محلی هم پیدا کنند. آکادمی اسکار مدت‌هاست دیگر به دلایل مالیاتی کیف هدایا به نامزدها اهدا نمی‌کند و سال گذشته هم از DA برای استفاده از عبارت «اسکار» روی کیف‌ها شکایت کرده بود.

قرار دادن هدایای عجیب و غریب در بسته سال 2016 به ارزش تقریبی 200 تا 250 هزار دلار (از جمله سفر دوهفته‌ای به سرزمین‌های اشغالی) یک بحران برای آکادمی اسکار به وجود آورده بود. حالا قرار است امسال این بسته‌ها نه در مراسم اهدای جوایز اسکار، که در مکانی دیگر به نامزدها اهدا شود. بسیاری از شرکت‌ها و برندهای تجاری برای قرار دادن هدیه خود در این کیف و دیدن شدن کالاهای خود دست ستاره‌های سینما با هم رقابت می‌کنند.

جواهر و الماس زینتی، ابزار جلوگیری از تعریق، مکمل‌های کاهش وزن، کیت توالی ژنتیکی، یک کتاب آشپزی دانمارکی، غذای حیوان خانگی، لوازم آرایش ویژه پوست افراد مسن‌تر و چند مورد عجیب و غریب دیگر در این بسته 100 هزار دلاری دیده می‌شود.

دیگر جوایز مهم سینمایی جهان هم رسم اهدای کیف‌های تبلیغاتی را اجرا می‌کنند؛ از جمله مراسم بفتا در بریتانیا که البته محتوای آن تفاوتی اساسی با کیف اسکار دارد و شامل اجزایی چون چای و مارمالاد می‌شود!

اسکار اسکار 2018
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین