کد خبر: 17613 A

هنرپیشه‌های لبنانی با زنان سینمای ایران هم‌بازی شدند / عکس

هنرپیشه‌های لبنانی با زنان سینمای ایران هم‌بازی شدند / عکس

دو هنرپیشه سینمای لبنان همراه با بازیگران ایرانی در رئالیتی شو بین المللی به ایفای نقش می‌پردازد.

ایران آرت: تعدادی از بایگران سینما و تلویزیون ایران در یک رئالیتی شو بین‌المللی با بازیگران سینما و تلویزیون لبنان هم‌بازی شدند.

در یک رئالیتی شو که از آن به‌عنوان سورپرایز نوروزی تلویزیون یاد می‌شود و در لوکیشن‌های متنوعی در لبنان و ایران در حال ساخت است، لیندا کیانی و الناز حبیبی، از بازیگران تلویزیون و سینمای ایران، با بازیگرانی از لبنان ‌هم‌گروه هستند.

کیانی، بازیگر فیلم‌های سینمایی چون «خجالت نکش»، «اکسیدان»، «انزوا» و «ماجرای نیمروز» و نیز مجموعه‌های تلویزیونی همچون «گارد ساحلی»، «رستگاران»، «وضعیت سفید»، «تا ثریا»، «پایتخت 2»، «نفس گرم» و «پرستاران»، با سالی بسمه، هنرپیشه‌ سینما و تلویزیون لبنان، هم‌بازی و هم‌گروه است.

Dl8j2olWlCpp

حبیبی که تجربه‌ بازی در فیلم‌های سینمایی همچون «خجالت نکش»، «ماه‌گرفتگی»، «زاپاس» و «پیتزا مخلوط» و همچنین ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی مانند «روزگار قریب»، «تا ثریا»، «دودکش1» را در کارنامه دارد، با سارة قصیر، بازیگر و مجری لبنانی، هم‌گروه و هم‌بازی است.

لادن مستوفی، از دیگر بازیگران ایرانی نیز در این رئالیتی شو، در نقش داور و لیدر به ایفای نقش می‌پردازد.

رئالیتی شو نوروزی تلویزیون که با یک پروداکشن بزرگ با حضور بازیگران، خوانندگان و عوامل ایرانی و لبنانی، به کارگردانی سعید ابوطالب در لبنان و ایران در حال ساخت است، در ایام نوروز از دو شبکه‌ تلویزیون ایران پخش خواهد شد.

HcoAo2A4OJyq

الناز حبیبی لیندا کیانی لادن مستوفی سالی بسمه ساره قصیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین