کد خبر: 17562 A

جنیفر لارنس از کدام فیلم نامزد اسکار متنفر است؟

جنیفر لارنس از کدام فیلم نامزد اسکار متنفر است؟

ستاره جوان و زیباروی هالیوودی اعتراف کرد اصلا تحت تاثیر شش نامزدی «رشته خیال» در اسکار امسال قرار نگرفته و فقط سه دقیقه توانسته است دیدن آن را تحمل کند.

ایران‌آرت: جنیفر لارنس 27 ساله که خودش پنج سال پیش با «دفترچه امیدبخش» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد، ظاهرا از تماشای فیلم تازه پل تامس اندرسن بسیار ناامید شده است. با وجود تحسین‌های فراوان که نثار «رشته خیال» شده، ستاره جوان آمریکایی با اشاره به اینکه هوادار این فیلم نیست و نمی‌داند دیگران چه چیز آن را پسندیده‌اند، گفت: «فقط سه دقیقه تحملش کردم و متاسفم برای کسانی که فیلم را دوست دارند. یعنی چند ساعت باید بنشینم و فیلمی درباره مد ببینم یا رابطه عجیب یک طراح مد با دخترکی خجالتی؟»

دنیل دی-لوییس برای بازی در «رشته خیال» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده است؛ نقشی که تصور می‌شود آخرین حضور او در عرصه بازیگری و سینما باشد. ویکی کریپس لوکزامبورگی هم دیگر بازیگر اصلی فیلم است که برخی منتقدان بازی او را مقابل غول بازیگری سینمای جهان ستوده‌اند. داستان درباره یک طراح برجسته مد و لباس به نام رینولدز وودکاک است که درگیر رابطه‌ای احساسی و عاطفی با دختری جوان می‌شود.

تازه‌ترین فیلم لارنس در مقام بازیگر «گنجشک سرخ» به کارگردانی فرانسیس لارنس است و انتظار می‌رود بسان بیشتر فیلم‌های کارنامه او فروشی موفق در گیشه داشته باشد. هر چند ستاره خوبروی «عطش مبارزه» این اواخر «مادر!» دارن آرونوفسکی را روی پرده داشت که به شدت در گیشه شکست خورد و منتقدان با درجه بسیار نازل F از آن استقبال کردند.

مهدی فروتن اسكار 2018 پل تامس اندرسن جنيفر لارنس رشته خيال دنيل دي لوييس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین