کد خبر: 17508 A

علت عجیب مرگ ستاره بالیوود / حمله قلبی در کار نبود

علت عجیب مرگ ستاره بالیوود / حمله قلبی در کار نبود

پزشکی قانونی شهر دوبی علت مرگ ستاره بالیوود را غرق شدن در پی یک حادثه اعلام کرد.

ایران آرت: در حالی طرفداران سری‌دیوی کاپور، بازیگر مشهور هند روز دوشنبه در انتظار رسیدن پیکر بی‌جان او از دوبی به شهر بمبئی هستند که پزشکی قانونی اعلام کرد این هنرپیشه غرق شده است.

به گزارش یورو نیوز، پزشکی قانونی دوبی روز دوشنبه اعلام کرد که سری‌دیوی کاپور،  در پی حادثه‌ای غرق شده است. این بازیگر سرشناس هندی که برای شرکت در یک جشن عروسیِ خانوادگی در دوبی به سر می‌برد، روز شنبه در دوبی درگذشت.

سری‌دیوی در زمان فوت ۵۴ سال سن داشت. او طی ۵۰ دهه فعالیت هنری خود در حدود ۳۰۰ فیلم به ایفای نقش پرداخت و یکی از معدود ستاره‌های زن این کشور بود که فیلمهایش بدون حمایت یک قهرمان مرد، در گیشه از موفقیت بالایی برخوردار بود.

بسیاری از چهره‌های مشهور سینمایی و ورزشی، همچنین رهبران سیاسی به خبر درگذشت او واکنش نشان دادند. از جمله نارندرا مودی، نخست وزیر هند و رام نات کوویند، رئیس جمهوری این کشور که در پیامی اعلام کرد: «مرگ او میلیون‌ها طرفدار را دلشکسته کرد».

سری‌دیوی از چهار سالگی بازیگری را آغاز کرد و در ۱۳ سالگی برای ایفای نقش پیچیدۀ زنی انتخاب شد که قصد داشت انتقام مرگ عاشق خود را بگیرد.

او از سال ۱۹۷۸ میلادی به دنیای فیلم‌های بالیوود قدم گذاشت و به سرعت به یکی از بزرگترین ستاره‌های فیلم‌های مشهور هندی تبدیل شد.

سری‌دیوی در فیلم‌هایی به زبان‌های تامیل، تلوگو، مالایالام، کانادها و هندی به ایفای نقش می‌پرداخت و دولت هند در سال ۲۰۱۳ میلادی به او نشان پادما شری (Padma Shri)، چهارمین نشان عالی غیرنظامی هند را اعطا کرد.

بالیوود سری دوی سری دیوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین