کد خبر: 17383 A

سعید آقاخانی: ممنوع الکاری مرا بازاریاب زعفران کرد / امیدوار بودم زلزله‌ای بیاید و آن فیلم اکران نشود!

سعید آقاخانی: ممنوع الکاری مرا بازاریاب زعفران کرد / امیدوار بودم زلزله‌ای بیاید و آن فیلم اکران نشود!

سعید آقاخانی گفت: جنس کارهایی که مهران مدیری می‌سازد به من نمی‌خورد.

ایران آرت: به گزارش فارس، سعید آقاخانى با حضور در برنامه من و شما از فعالیت‌هاى جدید و چالش‌هاى کارى‌اش گفت. وى در ابتدا درباره اینکه با شروع ساعت خوش فکر میکرده خودش و همکارانش ستاره شوند بیان کرد: ما برای ستاره شدن نیامده بودیم و اصلا آن زمان فکر نمیکردیم که معروف شویم، خیلى ها را میبینم براى اینکه مشهور شوند تلاش میکنند به نظر من باید رها کرد و عاشقانه کار کرد.

بازاریابى زعفران کردم

آقاخانى درباره دوران ممنوع الکارى گروه ساعت خوش گفت: یادم می آید در آن زمان هر ده روز براى یک گروه کار می‌بردم حتی براى گروه ورزش هم طرح بردم اما نگذاشتند کار کنیم.من هم براى اینکه پول دربیاورم حتى بازاریابى زعفران کردم! شاید باورتان نشود اما من در آن کار خیلی موفق بودم!

او درباره اینکه چرا بعد از ساعت خوش دیگر با مهران مدیرى کار نکرده اظهار داشت: جنس کارهایی که او می‌سازد به من و رضا عطاران نمی‌خورد.

جهت توقیف نشده

آقاخانى که چندین پروژه درباره اعتیاد کار کرده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که مستند جهت که به تازگی ساخته است به خاطر تلخى زیاد اجازه پخش ندارد گفت: اعتیاد یک بیمارى است و باید درباره آن اطلاعات زیادى به دست آورد. جهت درباره پیشگیرى از اعتیاد است و کودکانى که زیر هفت سال هستند و درگیر اعتیاد میشوند و شک نکنید که این موضوع خیلى تلخ است مگر میشود معتاد شدن کودکان تلخ نباشد اما آگاهى دهنده است و موجب پیشگیرى میشود. این جور نیست که جلوى پخشش اش را گرفته باشند و ما در حال مذاکره هستیم و امیدوارم پخش شود.

او همچنین گفت که "سلفى" را به جریان انداختیم و امکان دارد آن را بسازیم.

آقاخانى که سابقه همکارى با اصغر فرهادى را دارد گفت ایشان تاثیرات بسیار خوبى در تلویزیون گذاشته و از آنجایى که یک زمانى هرچقدر طرح میبردم به در بسته میخوردم، فرهادى براى ساخت هندوانه شب یلدا خیلى از من حمایت کرد.

کاندیدای سیمرغ بهترین بازیگر مرد جشنواره گذشته در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مجید صالحى را به خاطر بردن او به فیلم "پیتزا مخلوط" می‌بخشد یا نه، با خنده عنوان کرد: خیلى پول لازم بودم و در آن فیلم بازى کردم مجید قصه را جور دیگر تعریف کرد اما در ساخت آنطور نشد و امیدوار بودم یک زلزله اى می آمد و آن فیلم نابود میشد و هیچ وقت اکران نمی شد!

اصغر فرهادی مهران مدیری سعید آقاخانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین