کد خبر: 17353 A

دلیل مشکی پوشیدن مهران مدیری چیست؟!

دلیل مشکی پوشیدن مهران مدیری چیست؟!

مهران مدیری شب گذشته به پوشیدن پیراهن مشکی، و شایعه داشتن محافظ و انتخاب بازیگرهای سریالها توسط او واکنش نشان داد.

ایران آرت: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در برنامه دورهمی مهران مدیری میزبان، سامان احتشامی پیانیست مشهور کشور بود.

مدیری در ابتدای برنامه گفت: در حال حاضر درباره اظهارات پشت پرده بحث فراوان است و یک عده معتقد هستند که امروزه پشت پرده ای وجود ندارد. او در ادامه از تماشاگران خواست تا سوال های خودشان را درباره پشت پرده او بپرسند.

مدیری در پاسخ به سوال یک تماشاگر درباره داشتن محافظ شخصی گفت: من محافظ ندارم و در یک مصاحبه هم گفتم که ما جاهایی که می رویم، خودشان عده‌ای را برای محافظت از هنرمندان مسئول می کنند.

وی همچنین، درباره علت مشکی پوشیدن خود بیان کرد: پیراهن مشکی را برای خوش تیپی و لاغری می پوشم!(خنده).

مدیری در پاسخ به سوال یکی از تماشاگران درخصوص انتخاب بازیگران مجموعه های تلویزیونی توسط او بیان کرد: چرا من باید بازیگران سازمان عریض و طویل صدا و سیما را انتخاب کنم؟ هر فیلم و مجموعه ای کارگردان و عوامل خودش را دارد.

وی در ادامه درخصوص پارتی بازی گفت: همه جا پارتی بازی می شود و من هم اگر ببینم کسی صلاحیتش را دارد، پارتی بازی می کنم. البته خیلی به ندرت پیش می آید.

در ادامه برنامه، مدیری به گفتگو با سامان احتشامی پرداخت. احتشامی پس از ورود به صحنه، اولین قطعه خود را با نام «نسیم» اجرا کرد.

وی در ادامه، با بیان اینکه مادرم ساز پیانو را دوست داشت، در خصوص آشنایی خود با پیانو و نواختن آن گفت: مادرم دوستی داشت به اسم سهیلا خانم که من با فرزندش همبازی بودم‌. هر وقت به خانه آنها می‌رفتیم، پشت پیانو می‌نشستم و می زدم. خب وقتی خانواده استعداد من را دیدند، هر چه داشتیم، فروختند و برای من یک پیانو خریدند.

این نوازنده بیان کرد: پیش از انقلاب دوران سختی بود و کلاس آموزشی وجود نداشت و من از دهه ۷۰ کلاس هایم را شروع کردم. درس خواندن را دوست نداشتم و دوره دانشگاهم ۹ سال طول کشید!

وی درخصوص درآمد خود گفت:‌ درآمدم بستگی به شرایط کارم دارد؛ زمانی کار می کنم و زمانی نه. خدا رو شکر درآمد در حدی هست که اجاره دفتر و خانه و قسط ماشین و ...پرداخت کنم. اکثر موسیقیدان ها از راه برگزاری کلاس امورات خود را می‌گذرانند و درآمد ثابتی برای موسیقیدان‌ها وجود ندارد.

احتشامی در پایان صفحه گرامافون موسیقی استاد معروفی را به موزه دورهمی اهدا کرد.

مهران مدیری دورهمی سامان احتشامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین