کد خبر: 17341 A

جراحی زیبایی و تزریق بوتاکس برای جلب رضایت کارگردان!

جراحی زیبایی و تزریق بوتاکس برای جلب رضایت کارگردان!

بازیگر سریال "در حاشیه" از توجه بعضی کارگردان ها به جراحی زیبایی و تزریق بوتاکس بازیگرها گلایه کرد.

ایران آرت: شراره ارمغانی که در سریال‌های کارگرانانی چون مهران مدیری، سیروس مقدم، رضا کریمی و سروش صحت ایفای نقش داشته است، از وضعیت حرفه خود ناراضی و گلایه‌مند است.

به گزارش ایسنا، وی که اجرای برنامه «لوتوس» شبکه سلامت را نیز بر عهده دارد، با اشاره به دلایل کم کار بودنش در سینما و تلویزیون، از بی‌مهری‌هایی گفت که به او شده است.کمی خودم فاصله گرفته‌ام و مقصر خودم هستم، اما از طرفی دیگر بازیگرهایی مثل من که نه پولی برای سرمایه‌گذاری و نه پارتی دارند، کم نیستند. همه جا آسمان همین رنگ است، پول و پارتی حرف اول را می‌زند. 

ارمغانی همچنین به مطالبی که در رابطه با محیط سینما گفته می‌شود و همچنین نگاه منفی که به زعم او به بازیگران به ویژه بازیگران زن سینما وجود دارد، اشاره کرد و گفت: این که می‌گویند محیط سینما خیلی بد است قبول ندارم، زیرا با یک تفکر ناسالم نگاهمان می‌تواند به همه مشاغل منفی باشد. سینما و تلویزیون چون بیشتر در مقابل دید مردم بوده حرف در رابطه با آن نیز قاعدتا زیاد است.

وی افزود: خیلی از بازیگران ما متاسفانه برخلاف میل باطنی‌شان برای بیشتر دیده شدن مجبور به تزریق بوتاکس و جراحی‌های زیبایی می شوند تا هم بتوانند در صفحات مجازی بیشتر لایک بگیرند و هم از دید خودشان خاص و زیباتر به نظر برسند که در این باره برخی از کارگردان‌ها که برخلاف اکثر کارگردانانی که ملاکشان جنس بازی و هنر هنرمند است، بعضا به این بازیگران بیشتر جای مانور می‌دهند.

سروش صحت مهران مدیری سیروس مقدم شراره ارمغانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین