کد خبر: 17318 A

ستاره سرشناش حضورش در فیلم جدید "راکی" را تأیید کرد

ستاره سرشناش حضورش در فیلم جدید "راکی" را تأیید کرد

دولف لاندگرن و سیلوستر استالونه بار دیگر با هم همبازی خواهند شد.

ایران آرت: «دلف لانگرن» هنرمند مشهور سوئدی بازی در فیلم جدید راکی را تأیید کرد و به این ترتیب پس از ۳۰ سال دوباره به این مجموعه سینمایی باز می گردد.

او در راکی ۴ که در سال ۱۹۸۵ تولید شد نقش یک مشت زن شوروی سابق به نام «ایوان دراگو» را بازی کرد و در یک مسابقه خشن «آپولو کرید» دوست راکی را در رینگ بوکس کشت.

راکی با سفر به مسکو و بر خلاف پیش بینی کارشناسان موفق شد در یک رقابت نفس گیر ایوان دراگو را شکست داده و از او انتقام بگیرد.

دلف لانگرن در جریان تازه ترین مصاحبه خود گفت، در ابتدا تمایلی برای مشارکت در این پروژه نداشت ولی سناریوی بی عیب و نقص «کرید ۲» و ماجراهای هیجان فیلم نظرش را تغییر داد و تصمیم گرفت بار دیگر با سیلوستراستالونه همکاری کند.

این بازیگر تنومند فیلم های حادثه ای یادآور شد زنده کردن شخصیتی که بیش از سه دهه از حضورش در سینما گذشته تجربه نامتعارفی است و از نظر حرفه ای برای هر بازیگری ریسک بزرگی محسوب می شود.

با این حال او ضمن تحسین توانایی سیلوستر استالونه و «چئو هوداری کوکر» در نگارش فیلمنامه، بازی در این اثر و بازگشت دوباره به رینگ بوکس را تجربه هیجان انگیزی توصیف کرد.

این بازیگر سوئدی بعنوان مربی پسرش ویکتور در این فیلم حضور دارد که نقش او را یک مشت زن اهل رومانی بازی می کند، تصور برخورد احتمالی ایوان دراگو با راکی طرفداران این مجموعه سینمایی را به وجد آورده است.

سیلوستر استالونه پس از تولید «راکی ۶» در سال ۲۰۰۶ از پایان این مجموعه سینمایی خبر داد و با نقش «راکی بلبوا» خداحافظی کرد.

اما در سال ۲۰۱۵ و با اصرار «رایان کوگلر» کارگردان و «آرون کاوینگتون» فیلمنامه نویس، بازی در «کرید» را پذیرفت و با راکی به سینما بازگشت. البته بعنوان قهرمانی بازنشسته و مربی «آدونیس» فرزند دوستش «آپولو کرید» که در قسمت چهارم این مجموعه سینمایی کشته شد.

آدونیس از راکی درخواست کمک می کند و زیر نظر او تمرینات سخت و فشرده خود را برای حضور دررقابتهای بوکس حرفه ای ادامه می دهد.

بازی درخشان «مایکل بی جردن»، داستان هیجان انگیز و فیلمنامه منسجم باعث موفقیت غیرمنتظره «کرید» در گیشه شد و بسیاری از منتقدین هنری این اثر را تحسین کردند.

فیلمبرداری کرید ۲ در اواسط سال ۲۰۱۸ آغاز می شود.

سیلوستر استالونه راکی دولف لاندگرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین