کد خبر: 17305 A

ستاره برنده اسکار در فیلم خاطرات مجری معروف

ستاره برنده اسکار در فیلم خاطرات مجری معروف

بازیگر برنده اسکار قرار است در فیلمی نقش مادر یکی از معروف‌ترین مجری‌های حال حاضر آمریکا را بازی کند.

ایران آرت: به گزارش مهر به نقل از ددلاین، لوپیتا نیونگ‌او بازیگر برنده جایزه اسکار که در حال حاضر در فیلم پرفروش و رکوردشکن «پلنگ سیاه» کمپانی‌های دیزنی و و مارول نقش ناکیا را بازی می‌کند، قراردادی امضا کرده تا در فیلم «جنایت زاده‌شده» نقش‌آفرینی کند.

این فیلم اقتباسی سینمایی از نخستین کتاب اتوبیوگرافیکی بسیار پرفروش تروُر نوآ، مجری معروف برنامه تلویزیونی «دیلی شو» خواهد بود که «جنایت‌زاده شده: داستان‌هایی از دوران کودکی در آفریقای جنوبی» نام دارد.

نیونگ‌او نقش مادر نوآ یعنی پاتریشیا را بازی می‌کند که چهره‌ای مهم در سال‌های شکل‌دهنده زندگی پسرش بود. در سال ۲۰۰۹ در حالیکه مادر نوآ داشت از کلیسا به خانه بازمی‌گشت، ناپدری‌اش گلوله‌ای به سر او شلیک کرد، اما او جان سالم به در برد.

نوآ در کنار نورمن آلادیم، درک ون‌پلت، ساناز یامین از کمپانی مین‌استی انترتینمنت و نیونگ‌او این فیلم را از طریق کمپانی تهیه خود یعنی آرک انجل پروداکشنز تهیه می‌کند.

این کتاب که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، توانست ۲۶ هفته در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا باقی بماند و جوایز جیمز تربر وNAACP را از آن خود کند. خانه نشر اشپیگل اند گرو که نخستین کتاب نوآ را منتشر کرد، حقوق رسمی نشر کتاب خاطرات بعدی او را هم خریده که هنوز عنوانی ندارد و قرار است روز سیزدهم نوامبر منتشر شود.

نیونگ‌او که به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «۱۲ سال بردگی» موفق به کسب جایزه اسکار شد، در پروژه بعدی خود در فیلم کمدی زامبی استرالیایی «هیولاهای کوچک» ساخت ایب فورسایت نقش‌آفرینی خواهد کرد و قرار است در اقتباس سینمایی از رمان پرفروش «آمریکانا» نوشته چیماماندا آدیچیه که به فیلمنامه‌نویسی همتایش در فیلم «پلنگ سیاه» یعنی دانای گوریرا ساخته می‌شود، به عنوان تهیه‌کننده و ستاره اصلی ایفای مسئولیت کند.

سینما پلنگ سیاه لوپیتا نیونگ او
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین