کد خبر: 17294 A

پشت پرده زندگی و مرگ هیث لجر / آخرین آرزوی جوکر چه بود؟

پشت پرده زندگی و مرگ هیث لجر / آخرین آرزوی جوکر چه بود؟

خواهر هیث لجر ده سال پس از مرگ برادرش از علاقه لجر به همکاری دوباره با نولان پرده برداشت.

ایران آرت: هیث لجر مایل بود در دنباله فیلم موفق «شوالیه تاریکی»، یک بار دیگر در نقش کاراکتر جوکر ظاهر شود. این در حالی است که او شش ماه قبل از اکران عمومی این فیلم ابرقهرمانانه درگذشت! لجر که نقش خود در این فیلم را بسیار دوست داشت، می‌خواست در قسمت سوم این مجموعه اکشن و کمیک استریپی این نقش را تکرار کند.

به گزارش جام جم، خواهر این بازیگر متوفی در گفت‌وگویی، با اعلام این مطلب به یادآوری خاطرات هیث لجر پرداخته است. در این گفت‌وگو کیت لجر گفت: «هیث به شدت دوست داشت دوباره با کریستوفر نولان کارگردان و کریستین بیل بازیگر نقش بتمن همکاری کند. او نقش خود در فیلم را بسیار دوست داشت و زحمت بسیار زیادی کشید، تا یک بازی خوب جلوی دوربین ارائه دهد. هیث به این فیلم و نقش خود افتخار می‌کرد. نمی‌دانم او این موضوع را به نولان هم گفته بود یا نه.»

به نوشته هالیوود ریپورتر، همزمان با دهمین سالگرد مرگ هیث لجر، مستندی درباره اش آماده نمایش شده است. این مستند «من هیث لجر هستم» نام دارد و در آن، ناگفته‌هایی از زندگی بازیگر بیان شده است. این بازیگر 22 ژانویه 2008 سکته قلبی کرد و نتوانست بازی خود در شوالیه تاریکی را روی پرده سینماها ببیند. منتقدان و تماشاگران سینما بازی لجر را در نقش منفی فیلم بسیار پسندیدند و گفتند بازی کریستین بیل زیر سایه بازی او در فیلم قرار گرفته است. آکادمی اسکار هم جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل خود را به لجر داد.

بعد از پیتر فینچ در سال 1975، لجر تنها بازیگری است که پس از مرگ موفق به دریافت جایزه اسکار می‌شود. کریستوفر نولان در قسمت سوم مجموعه فیلم بتمنی خود که در سال 2012 آماده نمایش شد، از کاراکتر جوکر استفاده نکرد. او نقش منفی فیلم را به دست تام هاردی سپرد، که در قالب یک کاراکتر جدید ظاهر شد.

کریستوفر نولان جوکر هیث لجر شوالیه تاریکی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین