کد خبر: 17261 A

نمره منتقدین جشنواره برلین برای "خوک" مانی حقیقی

نمره منتقدین جشنواره برلین برای "خوک" مانی حقیقی

منتقدین جشنواره فیلم برلین به فیلم "خوک" ساخته مانی حقیقی نمره دادند.

ایران آرت: فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی با استقبال نه‌چندان گرم منتقدان حاضر در برلین مواجه شده و در جدول ارزش‌گذاری منتقدان اسکرین نمره ۱.۸ از چهار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسکرین، چند ساعت پس از نخستین نمایش جهانی «خوک» در بخش مسابقه شصت و هشتمین جشنواره فیلم برلین و برگزاری نشست پرسش و پاسخ کارگردان و بازیگران، تازه‌ترین تجربه کارگردانی حقیقی وارد جدول ستاره‌های اسکرین شد و با میانگین نمره 1.8 سومین فیلم ضعیف این دوره لقب گرفت. از 19 فیلم حاضر در بخش مسابقه، هنوز پنج فیلم در کاخ برلیناله به نمایش درنیامده‌اند.

کاتیا نیکودموس، منتقد دی‌سایت آلمان به «خوک» سه ستاره به معنی خوب داده و منتقدان فرانکفورتر آلگماینه و مدوسا از روسیه با دو ستاره به معنی متوسط از آن استقبال کرده‌اند. اسکرین اینترنشنال هم دو ستاره از چهار ستاره ممکن به فیلم حقیقی اهدا کرده است. نمره منتقدان تلگراف و سایت اند ساوند به «خوک» هم یک ستاره به معنی ضعیف بوده است. ضمن اینکه سوئدی فیلم را ندیده و به آن امتیاز نداده است.

در فاصله سه روز تا پایان برلیناله 2018، «جزیره سگ‌ها» ساخته وس اندرسن با میانگین 3.3 از چهار صدرنشین جدول منتقدان است و «دولاتف» الکسی گرمن جونیر با 3.1 در رده دوم قرار دارد. به نظر می‌رسد امسال یکی از دوره‌های متوسط جشنواره برلین است و تقریبا هیچ فیلمی تماشاگران و منتقدان را شگفتزده نکرده است.

جشنواره فیلم برلین مانی حقیقی برلیناله فیلم خوک خوک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین