کد خبر: 17259 A

آخر هفته این فیلم‌های ایرانی و خارجی را از تلویزیون ببینید

آخر هفته این فیلم‌های ایرانی و خارجی را از تلویزیون ببینید

روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته فیلمهای ایرانی و خارجی مختلفی روی آنتن تلویزیون می رود.

ایران آرت: آخر هفته می توانید بیننده فیلم های سینمایی چون دکل، عیار ۱۴، مخمصه، امنیت پرواز و… باشید. 

شبکه اول سیما پنج شنبه ساعت ۲۲:۱۰ فیلم سینمایی «ابلوموف» را پخش خواهد کرد. ابلوموف نام فیلمی است از نیکیتا میخایلکوف کارگردان روس به سال ۱۹۷۹ میلادی که براساس رمان مشهور ابلوموف اثر ایوان گنچاروف نویسنده قرن نوزدهم روسیه ساخته شده است.

روز جمعه ساعت ۱۴:۰۵ فیلم «دکل» از شبکه اول پخش خواهد شد. دکل فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالحسن برزیده ساخته سال ۱۳۷۴ است. در این فیلم بازیگرانی چون نیلوفر محمودی، رضا ایرانمنش، علیرضا اسحاقی و مهدی قلیپور ایفای نقش کرده اند.

شبکه نمایش چهارشنبه ساعت ۲۱ فیلم «سامورایی» را روی انتن دارد.این فیلم از فیلم‌های مطرح موج نوی فرانسه محصول ۱۹۶۷ به کارگردانی ژان-پیر ملویل است. آلن دلون، بازیگر مشهور فرانسوی، در اولین همکاری‌اش با ملویل (کارگردان مطرح موج نو) نقش قاتلی خونسرد را بازی می‌کند.

«اتاق سبز» عنوان فیلم دیگری است که پنج شنبه ساعت ۱ بامداد از همین شبکه پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی فرانسوا تروفو است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد. اتاق سبز از فیلمهای آخر تروفو محسوب می شود. فیلمی بر اساس رمانی از هنری جیمز. داستان مربوط می‌شود به سالهای پس از جنگ جهانی. ژولین مردی است که پس از مرگ همسرش و بازگشت از جنگ، دیگر آن انسان همیشگی نیست. او بیشتر در خاطرات سیر می کند و دنیای مردگان برایش جذاب تر است.

«تلافی» پنج شنبه ساعت ۳ بامداد از شبکه نمایش پخش خواهد شد. تلافی فیلمی به کارگردانی سعید اسدی، تهیه کنندگی یدالله شهیدی و نویسندگی عباس شیرمحمدی محصول سال ۱۳۸۶ است. این فیلم در سال ۱۳۸۷ بر روی پرده سینما رفت. حمید گودرزی و نیوشا ضیغمی بازیگران این فیلم هستند.

«مخمصه» پنج شنبه ساعت ۱۳ از همین شبکه پخش خواهد شد. مخمصه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدعلی سجادی محصول سال ۱۳۸۶ است. در این فیلم مسعود رایگان، مهدی پاکدل، لاله اسکندری، شهرام حقیقت دوست و فرهاد قائمیان بازی کرده اند.

فیلم «امنیت پرواز» ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک تروریست بدنام مدتهاست از دست قانون فرار می کند. وی همچنین هواپیمای حامل جان کاتر ، کارشناس معروف امنیتی نیز می رباید. جان کاتر شخصی است که تحمل این جور مسائل را ندارد و برای شکست این تروریست تمام تلاش خود را می کند.

روز جمعه شبکه نمایش ساعت ۱۳ فیلم «عیار ۱۴» را روی آنتن دارد. عیار ۱۴ فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی پرویز شهبازی محصول سال ۱۳۸۷ است. در خلاصه داستان آن امده است: داستان این فیلم درباره مردی است که سال‌ها قبل با زیرکی خود را از مخمصه‌ای رهانیده، اما با بازگشت غریبه‌ای به شهر کوچک محل سکونتش، به دردسر می‌افتد.محمدرضا فروتن، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، مهشید افشار زاده و مینا ساداتی بازیگران این فیلم هستند.

تلویزیون محمدرضا فروتن مینا ساداتی کامبیز دیرباز حمید گودرزی پوریا پورسرخ عیار 14
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین