کد خبر: 17212 A

جنبش آزارهای جنسی در برابر خانواده سلطنتی انگلیس / لباس کیت میدلتون حاشیه‌ساز شد / عکس

جنبش آزارهای جنسی در برابر خانواده سلطنتی انگلیس / لباس کیت میدلتون حاشیه‌ساز شد / عکس

عروس خانواده سلطنتی انگلیس جزو معدود مهمانان جایزه بفتا بود که جنبش Me Too را همراهی نکرد.

ایران آرت: در مراسم امسال بفتا، بسیاری از ستاره ها با پوشیدنِ لباس هایِ سیاه، حمایت خود را از جنبش Me Too یا «من هم» اعلام کردند؛ جنبشی که پس از افشای آزارهای جنسی هاروی واینستین، تهیه کننده بزرگ هالیوود راه افتاد.

پیش از این نیز، سازمان «تایمز آپ» از شرکت کننده های مراسم «گلدن گلوب» خواسته بود با پوشیدن لباس‌های سیاه از قربانیان آزار جنسی در هالیوود حمایت کنند.

کیت میدلتون، دوشس کمبریج که فرزند سومش را باردار است همراه با همسرش پرنس ویلیام در مراسم حاضر شد. او در این مراسم پیراهنی به رنگ سبز تیره پوشیده بود و باعث شد برخی از کاربران، در شبکه های اجتماعی به او خرده بگیرند.

کیت میدلتون 2

 «پیرس مورگان»، مجری تلویزیونی در توییتر از دوشس کمبریج حمایت کرد و گفت « برخی از فمینیست ها به دوشس کمبریج حمله می کنند. از قرار او اجازه ندارد از حق فمینیستی خود برای پوشیدن هر رنگی که دلش می خواهد بهره مند شود.»

برخی دیگر نیز، نوار سیاه دور پیراهن کیت میدلتون و کیف مشکی او را نشانی از حمایتش از جنبش حامیان حقوق زن دانستند و آن را ابتکاری هوشمندانه برای ابراز عقیده از سوی یکی از اعضای خانواده سلطنتی که اجازه ندارند در این مسائل موضع گیری کنند خوانند.

«فرانسیس مک دورمند»، برنده بهترین بازیگری نقش اول زن نیز از معدود کسانی بود که سیاه نپوشید اما سخنرانی اش در حمایت از جنبش زنان با استقبال همراه شد. او در سخنانش گفت با ماهیت پیروی کردن مخالف است و برای همین سیاه نپوشیده اما تمام قد در حمایت از قربانیان آزار جنسی می ایستد.

مک دورمند

کیت میدلتون آزار جنسی آزار جنسی هالیوود بفتا جنبش «Metoo#»
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین