کد خبر: 17087 A

روایت جدیدی از سفر دریایی دکتر دولیتل با حضور یک ستاره

روایت جدیدی از سفر دریایی دکتر دولیتل با حضور یک ستاره

استفن گاگان "سفر دریایی دکتر دولیتل" را براساس فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی می‌کند.

ایران آرت: تماشاگران سینما می‌توانند منتظر اکران عمومی یک «دکتر دولیتل» تازه باشند. این بار کمپانی یونیورسال وارد ماجرا شده و تصمیم دارد نسخه زنده‌ای از ماجراجویی‌های کمدی و بانمک دکتر دولیتل و دوستانش را تهیه کند.

تعداد زیادی از بازیگران مطرح سینما هم، برای ایفای نقش‌های مهم آن انتخاب شده‌اند. رابرت داونی جونیور که در چند سال اخیر در قالب کاراکتر ابرقهرمان مرد آهنی (آیرن من) ظاهر شده، بازیگر اصلی دکتر دولیتل تازه است. این کمدی اکشن ماجراجویانه و خانوادگی با نام «سفر دریایی دکتر دولیتل» جلوی دوربین می‌رود.

آنتونیو باندراس، مایکل شین، تام هولند، اما تامپسن و رالف فاینس دیگر بازیگران و هنرمندان فیلم هستند. البته همه این بازیگران در جلوی دوربین فیلم به ایفای نقش نخواهند پرداخت و چندتای آنها، فقط صدایشان را به کاراکترهای انیمیشنی و حیوانی داستان قرض می‌دهند.

به گزارش جام جم به نقل از ورایتی، داونی جونیور در این اکشن ماجراجویانه در نقش دکتر متخصصی بازی می‌کند که توانایی صحبت با حیوانات را دارد! این توانایی برای او و دوستان حیوانش دردسرهای زیادی به وجود آورده و خط اصلی داستان فیلم را به جلو می‌برد.

استفن گاگان سفر دریایی دکتر دولیتل را براساس فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی می‌کند. برای منتقدانی که او را در مقام فیلمنامه نویس درام‌های پرتنش اجتماعی هم چون سوریانا و ترافیک دیده‌اند، انتخاب داستانی فانتزی برای کارگردانی تعجب برانگیز بوده است. فیلمنامه سفر دریایی دکتر دولیتل، با نگاهی به نوول پرخواننده و محبوب کودکانه سال 1920 هیو لافتینگ نوشته شده است. کلید فیلمبرداری فیلم اوایل ماه آینده زده می‌شود، تا برای اواسط آوریل سال 2019 به روی پرده سینماها برود.

رابرت داونی جونیور آنتونیو باندراس دکتر دولیتل سفر دریایی دکتر دولیتل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین