کد خبر: 17072 A

مهران احمدی در چالش؛ از شوخی جنسی‌ در ملاعام تا اصغر فرهادی پشت خط گوشی

مهران احمدی در چالش؛ از شوخی جنسی‌ در ملاعام تا اصغر فرهادی پشت خط گوشی

کارگران فیلم "مصادره" صحبتهای جدیدی را راجع به جشنواره فیلم فجر، اصغر فرهادی و سریال پایتخت بیان کرد.

ایران آرت: برنامه 27 بهمن‌ماه برنامه زنده رود در حالی روی آنتن رفت که مهران احمدی که با فیلم مصادره در جشنواره فجر حضور داشت مهمان این برنامه بود.

مهران احمدی مهمان این هفته برنامه زنده رود درباره حاشیه‌های پیش‌آمده در جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره به‌طور طبیعی جای حاشیه است. یکی از دوستان خبرنگار در نشست خبری فیلم مصادره پافشاری کرد که فیلم موضوعات و شوخی‌های مبتذل دارد و من تأکید داشتم که این‌طور نیست و کار به شوخی و حاشیه کشید. البته اگر حالا دوباره به زمان جشنواره برگردم دیگر این کار اشتباه را نمی‌کنم. بازهم به خاطر مشکلات و حاشیه‌هایی که در جشنواره فجر پیش آمد عذرخواهی کرد.

وی در ادامه افزود: من جسارتش را دارم و قبول می‌کنم که اشتباه کرده‌ام. حالا 45 سال دارم و دیگر از من گذشته که وارد حاشیه‌ها شوم. در نشست خبری یکی از دوستان خبرنگار اصرار داشت که فیلم شوخی‌های مبتذل دارد و باعث شد رفتاری از من سر زند که به خاطر آن واقعاً از همه مردم پوزش می‌خواهم و نمی‌خواهم در حاشیه قرار بگیرم.

وی درباره بازی در سریال پایتخت هم گفت: نقش بهبود نقشی بود که خیلی دوست داشتم و با آن زندگی می‌کردم و در حال حاضر تخت تأثیر آن نقش محیط‌بان افتخاری هستم.

در ادامه مجری برنامه چند سؤال کوتاه از مهران احمدی پرسید که پاسخ‌های او را  در ادامه می خوانید:

عجیب‌ترین آدمی که اطراف شماست کیست؟؟ خودم!

نظرت درباره ایران: من باوجود همه مشکلات ایران را خیلی دوست دارم، با تمام مشکلاتی که هست.

می‌بینی گوشی‌ات زنگ می‌خورد، دوست داری چه کسی پشت خط باشد؟ اصغر فرهادی

بدترین اختراع بشر: فضای مجازی

اگر بتوانی قانونی تصویب کنی، آن قانون چیست؟ هیچ ماشینی حق ندارد در تهران از خانه بیرون بیاید، همه باید با دوچرخه تردد کنند!

بدترین خاطره‌ای که در زندگی‌ات داری چه بوده؟ فوت پدرم بدترین روز زندگی‌ام بود.

رضا عطاران مهران احمدی مصادره زنده رود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین