کد خبر: 17006 A

پایان دومین ازدواج آنیستن/ همسر پیشین براد پیت از ثرو هم جدا شد

پایان دومین ازدواج آنیستن/ همسر پیشین براد پیت از ثرو هم جدا شد

جنیفر آنیستن و جاستین ثرو پس از فقط دو سال به زندگی مشترک خود پایان دادند و با انتشار یک بیانیه خبر جدا شدن از یکدیگر را به اطلاع همگان رساندند.

ایران‌آرت: آنیستن 49 ساله و ثرو 46 ساله نخستین بار در 2011 سر صحنه فیلم کمدی «عشق سفر» یکدیگر را دیدند و چهار سال بعد در اوت 2015 در یک مهمانی خصوصی در خانه‌ای در بل ایر با هم ازدواج کردند. این دومین ازدواج آنیستن بود که در پس از پنج سال زندگی مشترک با براد پیت، سال 2005 از او جدا شد. پیت هم که پس از جدایی از همسر اولش با آنجلینا جولی ازدواج کرده بود، در پی یک ماجرای بحث‌انگیز تصمیم گرفت به زندگی مشترک با ستاره هالیوودی پایان بدهد.

آنیستن و ثرو در بیانیه مشترک خود هیچ دلیلی برای جدایی اعلام نکرده اما گفته‌اند به دوستی پایدارشان همچنان ادامه خواهند داد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «تصمیم ما برای جدایی اواخر سال گذشته گرفته شد اما قرار است مثل گذشته دوستان خوب هم باقی بمانیم؛ هر چند راهمان از هم جدا شده است. قاعده این است که خبر جدایی محرمانه باشد اما از آنجا که صنعت شایعه‌سازی نمی‌تواند در مقابل چنین رویدادهایی مقاومت کند، خواستیم خبر را مستقیم اعلام کنیم.»

خبر جدایی این دو ستاره هالیوودی در حالی به سرخط رسانه‌های مهم دنیا راه یافته که چندی پیش خانه رویایی آنتیستن و ثرو در مجله آرکیتکچرال دایجست آمده و آنیستن درباره آن گفته بود: «در خانه به دور و برم نگاه می‌کنم؛ به همسرم، سگ‌هایم و خانه‌مان و به این نتیجه می‌رسم که دوست ندارم جایی جز اینجا باشم.»

طلاق براد پیت مهدی فروتن جنيفر آنيستن جاستين ثرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین