کد خبر: 16859 A

خنده مستانه منتقد مشهور در اکران خصوصی فیلم مجیدی

خنده مستانه منتقد مشهور در اکران خصوصی فیلم مجیدی

یک هفته پیش از آغاز اکران عمومی، جمعی از سینماگران و چهره‌های هنری شامگاه دوشنبه 23 بهمن در پردیس کورش گرد هم آمدند تا نخستین تماشاگران فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» در ایران باشند.

ایران‌آرت: مجید مجیدی که «آن سوی ابرها» را در بالیوود با حضور بازیگران هندی ساخته، میزبان مراسم اکران خصوصی بود و با برخی از مهمانان خود بیش از دیگران گرم گرفت؛ از جمله با مسعود فراستی که بیشتر با نقدهای تند و تیز خود شناخته می‌شود. مسعودخان با سابقه تولید عبارت‌هایی چون «ماقبل نقد» و «مابعد نقد»، کافه راندوو را با کرج مدیریت می‌کند و مدیر مسئول، سردبیر و همه‌کاره فصلنامه سینمایی «فرم و نقد» است؛ نشریه‌ای که تا امروز دو شماره آن را منتشر و روانه بازار کرده است.

«آن سوی ابرها» که از هفته آینده روانه پرده سینماها می‌شود، داستانی کاملا بالیوودی دارد و حال و هوای آن به ساخته‌های پیشین مجیدی نزدیک است. برادر و خواهری از حومه فقیرنشین شهر بمبئی درگیر مشکلی اساسی می‌شوند و باید از تمام توان خود برای حل آن بهره بگیرند. موسیقی متن را ای آر رحمن، آهنگساز هندی برنده اسکار ساخته و بازیگرانش جزو ستاره‌های تازه بالیوود هستند.

مجید مجیدی مسعود فراستی بالیوود پردیس کوروش مهدی فروتن آن سوی ابرها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین