کد خبر: 16844 A

خواستگاری ستاره سیاهپوست مقابل چشمان حیرت‌زده تماشاگران سینما

خواستگاری ستاره سیاهپوست مقابل چشمان حیرت‌زده تماشاگران سینما

تمام آنها که برای تماشای نخستین تجربه کارگردانی ادریس البا به سینمایی در شرق لندن رفته بودند، با دیدن صحنه زانو زدن او مقابل بانویی جوان شوکه شدند.

ایران‌آرت: ستاره 45 ساله بریتانیایی که نامش به عنوان نخستین جیمز باند سیاهپوست تاریخ سینما هم شنیده می‌شود، برای حضور در اکران افتتاحیه «یاردی» به سینما ریو در شرق لندن رفته بود اما پیش از آنکه فیلم روی پرده برود، البا روی صحنه رفت و مقابل دوست‌دخترش زانو زد. او مقابل چشم‌های حیرت‌زده حاضران در سالن بسته حاوی حلقه ازدواج را بالا آورد و به سابرینا دوور پیشنهاد ازدواج داد.

آنها که صحنه را از نزدیک دیدند، می‌گویند ملکه زیبایی پیشین ونکوور که اصالتی سومالیایی دارد، با صدایی لرزان به البا پاسخ مثبت داده و تماشاگران هم پس از شنیدن صدای دوور 29 ساله، با دست و جیغ و هورا نسبت به سر گرفتن این ازدواج فرخنده ابراز خوشحالی کرده‌اند. البا و دوور از اوایل سال گذشته میلادی نامزدی خود را آغاز کردند و پس از یک سال به این نتیجه رسیدند که به درد زندگی مشترک می‌خورند.

اگر این ازدواج نهایی شود، سومین تجربه البا خواهد بود. او که در شرق لندن به دنیا آمده و بزرگ شده، نخستین بار با هانا نورگارد ازدواج کرد که تا سال 2003 دوام داشت. دومین تجربه زندگی مشترک البا هم در 2006 بود که برای مدتی کوتاه با سونیا هاملین زیر یک سقف رفت. به نظر می‌رسد ستاره رنگین‌پوست بریتانیایی علاوه بر موفقیت در عرصه بازیگری و سینما، مثل ارسطوی «پایتخت» به شدت ازدواجی است!

«یاردی» بر اساس رمانی به همین نام نوشته ویکتور هدلی 1992 ساخته شده و داستان فردی به نام دنیس رید را روایت می‌کند که پس از مرگ برادر جوانش به لندن می‌آید. او خیلی زود وارد ماموریتی شخصی و خطرناک برای یافتن قاتل برادر خود می‌شود. برخلاف شیفتگی بی‌حد و حصر دوور به البا، منتقدان به فیلم این ستاره سیاهپوست چندان روی خوش نشان نداده‌اند.

ادریس البا مهدی فروتن یاردی سابرینا دوور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین