کد خبر: 16751 A

پرویز پرستویی به پژمان جمشیدی از فردین گفت

پرویز پرستویی به پژمان جمشیدی از فردین گفت

پرویز پرستویی از پژمان جمشیدی حمایت کرد و نوشت: ما قرار است با هم بخندیم، نه به هم.

ایران آرت: شب گذشته نام پژمان جمشیدی، فوتبالیست سابق تیم ملی به عنوان نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مکمل مرد سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد که با واکنش تمسخرآمیز حاضرین در پردیس ملت همراه بود. 

پرویز پرستویی پیشکسوت سینما و تلویزیون در واکنش به انتخاب پژمان جمشیدی به عنوان نامزد بهترین نقش مکمل مرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در اینستاگرامش نوشت: پژمان عزیز به قول خودت، چهارسال فحش،  چهارسال تهمت، چهارسال فشار، چهارسال صبر، چهارسال تلاش و حالا کاندیدا. با تمام وجود بهت تبریک میگم، نگران نباش، تا بوده همین بوده و خواهد بود.

پرستویی ادامه داد: قابل توجه اونهایی که زمان اعلام کاندیدا شدن تو خندیدند، یادمون نره زنده یاد فردین هم کشتی گیر بوده و تبدیل به اسطوره به یاد ماندنی شد، حتما لیاقتش رو داشته. زنده یاد عزیز اصلی هم از فوتبال به سینما اومد و در خیلی از فیلمها خوش درخشید. 

او در بخش دیگر این پست نوشت: مبادا صدای خنده ها تورو از راهی که پیش گرفتی مایوس کنه تو در تئاتر، تلویزیون، سینما از مردم جواب گرفتی و حتما لیاقتش و داشتی، حالا هم پشتت به همین سرمایه های مردمی گرم باشه
حرف زیاده .... روح مادرت شاد وآرزوی سرفرازی برایت دارم و در آخر به همه عزیزانی که کاندیدا شدن و همه کسانی که امشب سیمرغ خواهند گرفت تبریک میگم. و به اون کسانی که صدای خنده شان را در یک رسانه ملی شنیدم میخوام بگم ما قراره با هم بخندیم ،نه به هم.

پرویز پرستویی پژمان جمشیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین