کد خبر: 1671 A

عاشقانه دیوانه‌وار رامبد جوان در سال 1425!

عاشقانه دیوانه‌وار رامبد جوان در سال 1425!

رامبد جوان از ساخت فیلم عاشقانه‌ای پرده برداشت که مانند «نگار» توسط احسان گودرزی نوشته شده و به گفته خودش عاشقانه‌ای دیوانه‌وار است.

ایران‌آرت: رامبد جوان از ساخت فیلم عاشقانه‌ای پرده برداشت که مانند «نگار» توسط احسان گودرزی نوشته شده و به گفته خودش عاشقانه‌ای دیوانه‌وار است.

رامبد جوان در گفت‌وگو با آنا درباره «نگار» گفت: «وقتی فیلمنامه‌نویسی دیوانه مانند احسان گودرزی کنارتان باشد و بازیگری مثل نگار جواهریان هم توی تیم باشد، نتیجه می‌شود: «نگار»؛ فیلمی که همه‌چیزش با هم جور است و حتی بازی غلوشده مانی حقیقی هم در دل فیلم می‌نشیند و بیرون نمی‌زند. مهم‌ترین نکته «نگار» این است که همه‌مان می‌دانستیم دنبال چه هستیم و چه می‌خواهیم.»

جوان که «نگار» را فیلمی تقریبا عاشقانه می‌داند، درمورد فیلم بعدی‌اش که اثری عاشقانه است، گفت: «فیلم بعدی‌ام عاشقانه‌ای دیوانه‌وار است که تماشایش هیجان‌زده‌تان می‌کند. اثری متفاوت که تجربه‌‌اش را پیش از این نداشته‌اید. قصه فیلم بعدی‌ام که هنوز برایش اسمی انتخاب نکرده‌ایم، باز هم توسط احسان گودرزی (فیلمنامه‌نویس «نگار») نوشته شده و جالب است بدانید در سال 1425 می‌گذرد و عاشقانه‌ای تلخ است...»

 

رامبد جوان فیلم نگار نگار جواهریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین