کد خبر: 16685 A

همسر فرانسوی ساعد سهیلی: به ایران عادت کرده‌ام / راز نگفته و اخلاق بد ساعد؟!

همسر فرانسوی ساعد سهیلی: به ایران عادت کرده‌ام / راز نگفته و اخلاق بد ساعد؟!

همسر فرانسوی ساعد سهیلی از علاقه‌اش به ایران، شوهر و پدر شوهرش می‌گوید.

ایران آرت: گلوریا هاردی از علاقه‌اش به فرهنگ ایران، فیلم ‌های اصغر فرهادی، بازی ساعد سهیلی و فیلم‌های سعید سهیلی و... صحبت کرد.

 گلوریا هاردی (هنرمند ایرانی فرانسوی و همسر ساعد سهیلی) شامگاه (19 بهمن ماه) در برنامه «کافه تماشا» مهمان آزاده نامداری بود و درباره علاقه‌اش به فرهنگ ایران گفت: پنج سال است در ایران زندگی می‌کنم و به این کشور عادت کرده‌ام، اگر قرار باشد بین ماندن و برگشتن به فرانسه یکی را انتخاب کنم، ایران را انتخاب خواهم کرد.

هاردی ادامه داد: من و همسرم در ایران راحت هستیم، خانواده داریم و کار می‌کنیم. همه ایران را دوست دارم، به شهرهای مختلف مثل شیراز، کاشان، مشهد (شهر همسرم)، اهواز و شهرهای شمالی سفرکرده‌ام  و به نظرم هر شهری از ایران فرهنگ خاص خودش را دارد و انگار کشورهای مختلف را می‌بینی.

او اضافه کرد: زندگی در این کشور کمی برایم سخت است اما هر بار یاد می‌گیرم که خودم راهم را پیدا کنم.
او در پاسخ به سؤال نامداری که همسرش اخلاق بدی هم دارد؟ گفت: ساعد وقتی گرسنه است اصلاً تحمل ندارد، او عاشق قورمه‌سبزی، قیمه و کباب است و در این مدت یاد گرفتم برایش غذای ایرانی درست کنم.

فیلم‌های اصغر فرهادی را دوست دارم

هاردی درباره حضور در تلویزیون گفت: بعد از  «کیمیا»  فیلمی بازی نکردم اما چند ماه پیش در یک تئاتر نقش زنی آمریکایی را داشتم که از شوهر ایرانی‌اش جداشده و مجبور بود به کشورش برگردد.
او درباره علاقه‌اش به بازیگران و فیلم‌های ایرانی هم گفت: طرفدار بازی همسرم و فیلم‌های پدرشوهرم هستم.
بازیگر سریال «کیمیا» درباره اینکه شناختی از سینمای ایران دارد؟ اظهار کرد: بله، سینمای ایران را می‌شناسم و فیلم‌های اصغر فرهادی را خیلی دوست دارم.

حس ششم در زندگی

در ادامه این گفت‌وگو آزاده نامداری از هاردی درباره اسرار زندگی‌اش پرسید و  او گفت:  من رازهایی دارم که کسی جز ساعد نمی‌داند، همسرم همه‌چیز را درباره من می‌داند و امیدوارم او هم همه‌چیز را به من بگوید.
او ادامه داد: هرگز ساعد را در موقعیتی قرار ندادم که رازی را به من بگوید، گرچه ما سال‌هاست باهم هستیم و الان درباره ساعد حس ششمی دارم و همه‌چیز را می‌فهمم.

فوتبالی نیستم!

گلوریا هاردی درباره علاقه خودش و همسرش به فوتبال  گفت: گاهی با دوستانم در فرانسه  به استادیوم می‌رفتیم و بازی دو تیم پرطرفدار پاری سن ژرمن و بارسلونا را تماشا می‌کردیم، آن موقع هم خیلی فوتبالی نبودم اما انرژی در بازی بود که من را می‌کشاند.
او ادامه داد: من هنوز از تیم‌های ایرانی شناخت ندارم، اما ساعد اول استقلالی بود، بعد پرسپولیسی، دوباره استقلالی و الان هم نمی‌دانم طرفدار چه تیمی است.

زن‌های ایرانی مادران و همسران خوبی هستند

هاردی درباره خانم‌های ایرانی اظهار کرد: خانم‌های ایرانی همسران و مادران خوبی هستند، آن‌ها بلدند خانواده‌هایشان را حفظ کنند.
او ادامه داد: اگر قرار باشد بین ایران و فرانسه یکی را انتخاب کنم، ایران را انتخاب خواهم کرد، من و همسرم اینجا خیلی راحتیم و خانواده‌ داریم.

گلوریا هاردی ساعد سهیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین