کد خبر: 16676 A

فاش شدن ابعاد جدیدی از زندگی یک ستاره / بازیگر سرشناسی که قربانی آزار جنسی است

فاش شدن ابعاد جدیدی از زندگی یک ستاره / بازیگر سرشناسی که قربانی آزار جنسی است

بازیگر 41 ساله آمریکایی که سابقه بردن جایزه اسکار و گلدن گلوب هم دارد، ابعاد جدیدی از زندگی خودش را فاش کرد.

ایران آرت: ریس ویترسپون، بازیگر سرشناس هالیوود در یک گفتگو جدید ابعاد جدیدی از زندگی خود را شرح داده که در آن مورد آزار جنسی و سوءاستفاده قرار می‌گرفته و همین مسئله موجب شد تا او در فیلم "دروغ‌های کوچک و بزرگ" بازی کند.

خانم ویترسپون ۴۱ ساله، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که از بچگی با فیلم مردی در ماه (به انگلیسی: The Man in the Moon) در سال ۱۹۹۱ کارش را شروع کرد. او در سال ۲۰۰۰ برای بازی در فیلم انتخابات، نامزدی جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی را بدست آورد.

ویترسپون با بازی در نقش جون کارتر در فیلم "سر به راه باش" در سال ۲۰۰۵ توجه ها را به خود جلب کرد و جوایز معتبری چون اسکار، گلدن گلوب و بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد.

ریس ویترسپون به تازگی در گفتگویی با اپرا وینفری همبازی اش در فیلم "چروکی بر زمان" گفت: دشوارترین تصمیمی که باید در مورد زندگی خود می گرفت پایان دادن به رابطه ای پر از سوء استفاده بود. من با سوء گفتارها و سوء استفاده های روانی در چندین مورد از طرف آن شخص روبرو شدم.

وی به نام آن فرد اشاره ای نکرد و تنها درباره اینکه چه عاملی باعث شد که به آن رابطه پایان دهد، گفت: اگر این کار را نکرده بودم ، هرگز نمی توانستم کسی باشم که امروز هستم . آن اقدام تمام سلول های مرا دگرگون کرد. این حقیقت که من برای خودم به پا خاستم. همه کسانی که این گونه روابط را ترک می کنند همین طورند.

ویترسپون در سال ۱۹۹۹ با رایان فیلیپ ازدواج کرد اما در سال ۲۰۰۶ از وی جدا شد. ویترسپون در سال ۲۰۱۱ با جیم تاث ازدواج کرد و سه فرزند دارد. ویترسپون از حامیان فعال حقوق زنان و کودکان است.

او در این گفتگو اشاره نکرد فرد آزار دهنده همسر سابق او بود یا همکاران وی، ولی گفت همین تجربه شخصی موجب شد که فیلم «دروغ های کوچک بزرگ» را تهیه و در آن بازی کند که به پیچیدگی های سوء استفاده های خانوادگی می پردازد.

در ماه اکتبر گذشته ویترسپون در بیست و چهارمین مراسم سالانه مجله "ووگ" به نام "زنان در هالیوود" سخنان پر شوری ایراد کرد و گفت که به عنوان یک بازیگر جوان در هالیوود، مورد آزارها و مزاحمت های جنسی زیادی قرار گرفته است.

ریس ویترسپون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین