کد خبر: 16661 A

دلیل عجیب غریب وزیر ارشاد برای ندیدن فیلم‌های جشنواره فجر

دلیل عجیب غریب وزیر ارشاد برای ندیدن فیلم‌های جشنواره فجر

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران اعلام کرد هیچ فیلمی از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را نمی‌بیند.

ایران آرت: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه ۱۹ بهمن با حضور در پردیس سینمایی ملت از سینمای اهالی رسانه بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، صالحی پس از بازدید از سینمای اهالی رسانه با حضور در سالن برگزاری نشست خبری در دیدار با محمود گبرلو مجری و برگزارکننده نشست‌های خبری از چگونگی برگزاری نشست‌ها تا به امروز و همچنین دغدغه‌ها و مسایل مورد نظر خبرنگاران مطلع شد.صالحی پس از بازدید از روند برگزاری جشنواره در سینمای اهالی رسانه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ داد.

او درباره روند کلی که سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داشته است گفت: تا بخش امروز جشنواره با نشاطی داشته ایم و این موضوع به دلیل آن است که فیلم ها و فیلم سازان خوبی به جشنواره راه پیدا کرده اند و به جشنواره رونق خوبی داده اند. در این دوره به امید و نشاط اجتماعی در فیلم ها توجه فراوانی شده است. استقبال مخاطبان هم این موضوع را به خوبی نشان می دهد و تا به امروز هشت فیلم به سانس فوق العاده رسیده اند.

صالحی در پاسخ به سوالی درباره مضامین فیلم های حاضر در جشنواره گفت: برای اینکه متهم به داوری در جشنواره نشوم هیچ فیلمی را ندیده ام و به خبرنگاران برای دیدن فیلم ها غبطه می خورم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد انتخاب دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: سازمان سینمایی هنوز در این مورد به نتیجه نرسیده و تصمیمی نگرفته است.

صالحی همچنین درباره حضور فیلم «امپراطور جهنم» در جشنواره فجر امسال بیان کرد: در مورد «امپراطور جهنم»، آماده سازی برای سال قبل انجام نشده بود. امسال این فیلم آماده شده و لذا در فرآیند جشنواره قرار گرفته است.

او در پاسخ به سوالی درباره تصمیم گیری برای محل اصلی برگزاری جشنواره فیلم فجر در آینده توضیح داد: پردیس ملت یک تجربه جدید است و می تواند موجب تمرکز جشنواره شود. به نظر می رسد با تمام مشکلات مثل پارکینگ و اینترنت، پردیس ملت مکان مناسبی برای رسانه ها در جشنواره است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدعباس صالحی وزیر ارشاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین