کد خبر: 16593 A

شمارش معکوس برای بازگشت میزبانان «وست‌ورلد»/ فصل دوم با ماجراهای تازه می‌آید

شمارش معکوس برای بازگشت میزبانان «وست‌ورلد»/ فصل دوم با ماجراهای تازه می‌آید

فصل دوم سریال محبوب و پربیننده «وست‌ورلد» 75 روز دیگر روی آنتن شبکه HBO می‌رود و با پخش تیزر تازه، انتظارها برای دیدن ماجراهای هیجان‌انگیز قهرمانان آن به اوج رسیده است.

ایران‌آرت: ایون ریچل وود، تندی نیوتن، جفری رایت و آنجلا سارافیان که در فصل اول در نقش میزبان حضور داشتند، نقش‌های خود را تکرار کرده‌اند. ضمن اینکه اد هریس در نقش مردی سیاهپوش حضوری تعیین‌کننده در فصل تازه «وست‎ورلد» خواهد داشت. تیزر فصل دوم روز یکشنبه در جریان بازی نهایی لیگ ملی فوتبال آمریکایی NFL پخش شد و بسیار مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت؛ رقابتی که با قهرمانی تیم فیلادلفیا ایگلز به پایان رسید.

در این تیزر صدای شخصیت دلورس (ریچل وود) به گوش می‌رسد در حالی که ترانه «فرار» کانی وست هم در پسزمینه در حال پخش است. دلورس می‌گوید: «به این دنیا نگاه کن. این دنیای زیبا. ما این دنیا را با هم ساختیم. دنیایی که رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کند. دنیایی که می‌توانی در آن آزاد باشی.» در این هنگام دوربین روی چشم‌انداز آفتابی وست‌ورلد در حرکت است و نماهایی زیبا خلق می‌کند.

ادامه تصاویر البته به زیبایی و خوشایندی تصویرهای ابتدایی نیست. ناگهان همه چیز به هم می‌ریزد و میزبان‌ها به دفتر شهربازی حمله می‌کنند. در ادامه دلورس پیشقراول لشکری از میزبان‌هاست که سر تا پا لباس رزم تیره پوشیده و به چشم‌انداز دشت خیره شده‌اند. فرمانده می‌گوید: «ما می‌توانیم این دنیا را نجات دهیم. زمین‌های آن را به آتش بکشیم و از خاکسترش یک دنیای تازه بسازیم. دنیایی برای خودمان.»

فصل اول «وست‌ورلد» سال 2016 در 10 قسمت پخش شد و قرار است فصل دوم هم 10 قسمت داشته باشد. قسمت اول با نام «سفر به دل شب» 22 آوریل روی آنتن می‌رود و اطلاعات دیگر آن هنوز رسانه‌ای نشده است. نکته جالب اینکه تعداد بینندگان «وست‌ورلد» به تدریج افزایش یافت و در قسمت‌های پایانی فصل اول به اوج رسید. ضمن اینکه فصل اول آن پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه HBO بود.

شبکه hbo مهدی فروتن سریال خارجی وست ورلد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین