کد خبر: 16548 A

دعوای هفت و لاتاری بالا گرفت/ واکنش رشیدپور به فحش هایی که خورد و حمله بودار تهیه کننده

دعوای هفت و لاتاری بالا گرفت/ واکنش رشیدپور به فحش هایی که خورد و حمله بودار تهیه کننده

آقایان هفت و لاتاری در صفحات شخصی حسابی از خجالت هم درآمدند

ایران آرت: رضا رشیدپور در واکنش به حمله هادی حجازی فر به او و برنامه "هفت"، جوابیه ای را منتشر کرد و گفت برنامه "هفت" وقتی به قهقهرا رفت که مهدویان، فردوسی بزرگ را فاشیست خواند نه با اجرای من!

مجری برنامه "هفت" نوشت:
با انتشار این صحبت‌ها از جانب بازیگر فیلم، مجری برنامه هفت در پستی اینستاگرامی نوشت:«آقای هادی حجازی فر عزیز را هرگز ملاقات نکرده ام و افتخار دوستی نداشته ام . اما بازی های متفاوت و زیبای ایشان را تحسین کرده ام . حتی در همین برنامه دیشب . حالا ایشان من را ابله ،در قهقرا ، بی سواد و پرت خطاب کرده و از جناب مهدویان پرسیده که چرا با پشت دست به دهان من نکوبیده است !

یک – جناب حجازی فر گرامی ، این چند کلمه شما را هرگز به دل نخواهم گرفت چون جنابعالی را برخاسته از متانت و اصالت تئاتر می دانم و کسی که چند روزی را در کنار بزرگان هنر نفس کشیده باشد محترم می شمارم حتی اگر به من فحش داده باشد

دو – اتفاقا تمام حرف دیشب من همین بود که اگر دیگران را به کوبیدن دهان یکدیگر دعوت کنیم چه اتفاقی در جامعه خواهد افتاد .

سه – وقتی تمام داستان یک فیلم پرهیاهو از چند کلمه فراتر نمی رود و با چند اشاره کوتاه به گمان دوستان لو می رود ، به جای فحش دادن به من باید دنبال منشا این اشکال رفت

چهار- البته برنامه دیشب در دقایقی به قهقرا رفت ، نه زمانی که فیلم را نقد می کردیم . بلکه زمانی که فردوسی بزرگ که فخر فرهنگ پارسی ست در مقابل میلیون ها بیننده فرهیخته ، فاشیست خطاب شد و شاهنامه اش را خرج شاهکار لاتاری کردند .

پنج – درشتی ز کس نشنود نرم گوی/ سخن تا توانی به آزرم گوی»

همچنین محمود رضوی تهیه کننده فیلم "لاتاری" هم وارد این حواشی شد و پاسخ رشیدپور را داد. 

سید محمود رضوی تهیه کننده "لاتاری" در واکنش به صحبت های مجری و منتقدان برنامه "هفت" در صفحه توییتر خود نوشت: «یکی از غیر حرفه ای ترین اتفاقات رسانه ملی این است که در برنامه "هفت" طوری از فیلم "لاتاری" حرف زدند، که قصه را لو دادند.»

رضوی همچنین در توییت دیگر خود به صحبت های یکی از منتقدان این برنامه هم واکنش نشان داد و نوشت: "لاتاری" را ساختیم و کلی فحش شعار دادن را به جان خریدیم که در یک سکانس بگوییم، خلیج نه، خلیج فارس! بعد منتقد برنامه "هفت" می گوید کشورهای خلیج!

برنامه هفت رضا رشیدپور محمدحسین مهدویان هادی حجازی فر هفت
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    اعتماد به نفس کاذب این جوان کار را به جایی رسانده که نه تنها خودش را با فردوسی مقایسه میکند بلکه کل پیام فردوسی را هم تحریف کرده و فاشیستی میخواند. افسوس و هزار افسوس از این همه نادانی و جسارت. ادب مرد به ز دولت او...

  • داوود گودرزی
    پاسخ

    درود بر شما،بیایید قدر داشته هایمان را بدانیم،خداوند فردوسی را لایق هر مرزو بومی ندانسته است. برای فرهنگ سرزمین کهن و متمدن ایران زمین با این عظمت زننده است که عده ای بی سواد و کوته بین فردوسی بزرگ،یکی از مفاخر سرزمینمان را با کلمه فاشیست خطاب کنند.

  • ماهان
    پاسخ

    رضا رشيدپور بايد جلوي گنده گويي هاي مهدويان را مي گرفت

  • علی ضیایی
    پاسخ

    زمانی که آدمهایی مثل حجازی فر و مهدویان دم از وطن پرستی وسواد و دانایی میزنن ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه درود بر رشید پور که با دانایی و معرفت تو دهنی محکمشون رو زد تو دهن خودشون

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین