کد خبر: 16508 A

حمله بازیگر "لاتاری" به رضا رشیدپور / قهقرا از این بیشتر؟ / عکس

حمله بازیگر "لاتاری" به رضا رشیدپور / قهقرا از این بیشتر؟  / عکس

هادی حجازی‌فر به تندی و با عصبانیت از مجری برنامه "هفت" انتقاد کرد.

ایران آرت: هادی حجازی‌فر، بازیگر فیلم "لاتاری" که پای ثابت فیلم‌های مهدویان است، پس از اتفاقات پیش آمده شب گذشته در برنامه "هفت"، به تندی و عصبانیت به رضا رشیدپور تاخت.

رشیدپور شب گذشته قصد داشت مهدویان را به چالش بکشد که به همین خاطر بخش‌هایی از قصه "لاتاری" را لو می‌داد. مهدویان هم چند بار به رشیدپور گفت که نگران لو رفتن قصه فیلمش است ولی رشیدپور سعی کردن با خنده از کنار این حرف گذر کند.

حالا هادی حجازی‌فر معتقد است که مهدویان باید با پشت دست توی دهن مجری برنامه می‌زد!

حجازی‌فر در صفحه شخصی خود نوشت:

ضمن احترام به نظرِ منتقدینِ برنامه هفت درباره لاتاری، از حسین مهدویان به شدت ناراحتم که چرا با پشت دست نزد توی دهن مجریِ پَرت و بی اطلاعِ صبحگاهی برنامه، آن هم زمانی که داشت داستانِ کامل و ریزِ فیلمِ اکران نشده را لایِ خواهش هایِ حسین، تعریف می‌کرد. اگر مُجری در طول حیاتش لااقل پنج برنامه از هفت های قدیمی را دیده بود می فهمید که اینکارش از بین بردن سرمایه و تلاشِ یک گروه بزرگ است. قهقرا از این بیشتر؟ رسیدن از جیرانی به رشیدپور! چقدر جای فرزاد حسنی‌ها ، یحیوی‌ها و... در تلویزیون خالی است.

پست هادی حجازی فر

این در حالی است که نظر منتقدان برنامه "هفت" نسبت به "لاتاری" هم خیلی جالب نبود و آن‌ها نیز ایرادهای مختلف فیلم مهدویان پرده برداشتند.

هادی حجازی فر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین