کد خبر: 16492 A

سحر دولتشاهی احساساتی و میلاد کی مرام بعد از سی سالگی

سحر دولتشاهی احساساتی و میلاد کی مرام بعد از سی سالگی

سحر دولتشاهی : فکر کنم به خاطر عدم تعادل من است، چرا که من با احساسم تصمیم‌گیری می‌کنم

ایران آرت : نشست پرسش و پاسخ فیلم «امیر» با حضور نیما اقلیما (کارگردان)، میلاد کی‌مرام، سحر دولتشاهی، مهدی عامل‌هاشمی، مصطفی قدیری، روشنک سه‌قلعه‌کی، آرتین گلچین (بازیگران) و عوامل هنری و فنی این فیلم عصر امروز (دوشنبه 16 بهمن‌) در پردیس سینمایی ملت برگزارشد.

در بخشی از این نشست، سحر دولتشاهی درباره غیبتش از جشنواره 35 و حضور پر رنگش در جشنواره امسال به شوخی گفت: «فکر کنم به خاطر عدم تعادل من است، چرا که من با احساسم تصمیم‌گیری می‌کنم و این‌طور نیست که خیلی برنامه خاصی برای انتخاب کار داشته باشم.»

او چنانکه خبرآنلاین نوشته درباره ویژگی‌های نقش خود در فیلم «امیر» گفت: «من دیرتر به گروه پیوستم و اولین مواجه با فیلمنامه به آن علاقه‌مندم کرد. نقش شیزوفرنی برای هر بازیگری جذابیت دارد. آنقدر تسلط کارگردان روی چیزی که می‌‌خواست را دوست داشتم که فکر می‌کنم برایم تجربه جالبی است. برای این نقش تحقیقات زیادی کردم و با افرادی که این بیماری را دارند، صحبت کردم. در ابتدا از اقلیما خواستم که او حمله‌های بیشتری داشته باشد اما به دلیل کمبود وقت، نقش را کمی سبک‌تر کردیم. البته هنوز با نقش کنار نیامده‌ام و باید زمان بگذرد تا با خودم در این فیلم همراه شوم و کنار بیایم.»

نیما اقلیما هم در این‌باره گفت: «سحر دولتشاهی خیلی دیر به ما پیوست ولی او بسیار با من همراهی کرد و جاهایی سلیقه خوب خودش را کنار گذاشت و جاهایی من کنار آمدم. اگر کم و کاستی هست، مربوط به من است.»

در ادامه این جلسه پرسش و پاسخ، کی‌مرام در مورد نقش خود در «امیر» گفت: «هدف من این بود که بعد از سی سالگی وارد چنین نقش‌ها و فضاهایی شوم. در این فیلم به سمت شخصیت‌پردازی رفتم و سعی نکردم بازی کنم. از اطراف و زیستم وام گرفتم و وقتی شخصیت را ساختم، سعی من متفاوت بودن بود. جنس بازیگری که من دوست دارم همین است. در سینمای دنیا این فضا بسیار و در کشور ما کم است.»

این بازیگر در واکنش به پرسشی درباره احتمال گرفتن سیمرغ از جشنواره فجر پاسخ داد: «برای من بزرگ‌ترین اتفاق این است که «امیر» ساخته شد و برای این فیلم دنبال جایزه نیستم. یکی از سخت‌ترین نقش‌های زندگی‌ام، ایفای این نقش بود و خیلی وقت بود به پیشه کردن این نوع بازی فکر می‌کردم. انتخاب من همین است و خیلی چیزها باید کنار هم گذاشته شود.»

 

میلاد کی مرام سحر دولتشاهی فیلم امیر نیما اقلیما
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    یکی بیاد لباس پوشیدن رو به بازیگران ما یاد بده یکی با لباس خ.اب میاد یا با زیر شل.واری یک شنبه یکشنبه اش زده بیرون

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین