کد خبر: 16306 A

منیژه حکمت: تن به ممیزی جاده قدیم نمی دهم

منیژه حکمت: تن به ممیزی جاده قدیم نمی دهم

تاکید می کنم که طرح اولیه و موضوع داستان و شکل دادن آن ۴ سال پیش آغاز شد.

ایران آرت : منیژه حکمت تهیه کننده و کارگردان «جاده قدیم» درباره فیلم تازه‌اش به مهر گفته است: از ابتدا برای داستان «جاده قدیم» تصمیم گرفتم یک خانوده از قشر متوسط را محور قرار دهم که در این خانواده یک زن قدرتمند حضور دارد و دیگر موارد موجود در فیلم به مرور کنار هم چیده شد. دوستان مختلفی برای نگارش فیلمنامه «جاده قدیم» به من کمک کردند اما آن اتفاقی که می خواستم رخ نمی داد. نزدیک به ۴ سال طول کشید تا چهارچوب فیلمنامه شکل بگیرد اما در نهایت نگارش نهایی فیلمنامه ۶ ماه قبل از فیلمبرداری آغاز شد. تاکید می کنم که طرح اولیه و موضوع داستان و شکل دادن آن ۴ سال پیش آغاز شد.

او درباره ممیزی فیلمش گفته است: خوشبختانه تا امروز هیچ مشکلی به عنوان ممیزی برای این فیلم رخ نداده است و امیدوارم در زمان اکران عمومی نیز فیلم دچار ممیزی نشود، چرا که در آن زمان حتما در مقابل آن می ایستم و تن به هیچ ممیزی نمی دهم.

حکمت درباره همکاری اش با کریستف رضاعی عنوان کرده است: من در ۲ فیلم قبلی خود از موسیقی استفاده نکرده ام و چندان به موسیقی فیلم های ایرانی علاقه ای ندارم ولی در این فیلم تصمیم عوض شد و با کریستف رضاعی همکاری کردیم البته پیش از آن به این آهنگساز گفته بودم که اگر موسیقی «جاده قدیم» را نسازد من هم برای این فیلم موسیقی نمی گذارم. خوشبختانه آقای رضاعی هرچند یک کار دیگری را در دست داشت، ساخت موسیقی این فیلم را برعهده گرفت. کریستف رضاعی به خوبی سینما و موسیقی را می شناسد و بسیار خوشحالم که او موسیقی این فیلم را ساخت.

 

کریستف رضاعی منیژه حکمت فیلم جاده قدیم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین