کد خبر: 16302 A

قاچاق مواد مخدر در 90 سالگی

قاچاق مواد مخدر در 90 سالگی

کلینت ایستوود با یک درام جدید می‌آید.

ایران‌آرت: فیلم بعدی کلینت ایستوود در مورد یک قاچاقچی مواد مخدر ۹۰ ساله‌ای خواهد بود و به احتمال فراوان ایستوود علاوه بر کارگردانی، بازی در نقش اصلی را نیز بر عهده خواهد داشت.

کلینت ایستوود، هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کنندهٔ قدیمی و افسانه‌ای سینمای هالیوود، فیلم درام The Mule (فردی که مواد مخدر را در بدن خود جاسازی می‌کند) که برگرفته از داستانی واقعی است را کارگردانی خواهد کرد؛ داستان این فیلم در مورد پیرمرد ۹۰ ساله‌ای به نام لئو شارپ است که محموله‌های مواد مخدر را جابه‌جا می‌کند.

داستان زندگی جالب لئو شارپ کاملاً مناسب برای تبدیل شدن به فیلمی سینمایی است؛ لئو شارپ پس از انجام خدمت در جنگ جهانی دوم که توانست مدال برنزی لیاقت و شجاعت را نیز به دست آورد، به باغداری و سبزی‌کاری و پرورش میوه و سبزیجات روی آورد و نامی هم برای خود دست‌وپا کرد، اما لئو شارپ علایق دیگری نیز داشت و یکی از منابع درآمد وی، قاچاق مواد مخدر برای کارتل سینالوآ در دههٔ ۸۰ میلادی بود. شارپ در سال ۲۰۱۱ به جرم داشتن حدود ۹۰ کیلوگرم کوکایین دستگیر شد. وی بسیار خوش‌شانس بود که محکومیت سنگینی برایش در نظر نگرفتند و تنها ۳ سال را در زندان سپری کرد؛ وکیل وی موفق شده با ادعای اینکه لئو شارپ مشاعر درستی نداشته و به زوال عقلی دچار است، میزان محکومیت وی را بسیار کاهش دهد. لئو شارپ در دسامبر سال ۲۰۱۶ درگذشت و از وی به‌عنوان پیرترین قاچاقچی مواد مخدر یاد می‌شود.

 

 

کلینت ایستوود The Mule
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین