کد خبر: 16271 A

فروش متوسط پرهزینه‌ترین فیلم سینمای ایران/ پرفروش‌ترین‌های نمایش خانگی کدامند؟

فروش متوسط پرهزینه‌ترین فیلم سینمای ایران/ پرفروش‌ترین‌های نمایش خانگی کدامند؟

فیلم مجید مجیدی بر خلاف سینما، در شبکه نمایش خانگی نمی‌فروشد ولی "نهنگ عنبر2" همچنان پرفروش است.

ایران آرت: شبکه نمایش خانگی از پاییز به این سو اوضاع شلوغی را پشت سر گذاشته است؛ چون از یک طرف ده ها فیلم سینمایی وارد شبکه خانگی شده اند و از طرف دیگر مواجه بوده ایم با سریالهایی مثل «آشوب» و «عالیجناب» که کوشیده‌اند به زعم خود بخشی از مخاطبان را به خود اختصاص دهند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در میان آثار ارائه شده بیش از همه فیلمهایی مانند «نهنگ۲»، «رگ خواب» و «خانه دختر» بوده‌اند که مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این بین «نهنگ۲» کمدی است و دو فیلم دیگر ملودرامهایی هستند که از مایه‌های عاشقانه تا تابوشکنی‌های خانوادگی را شامل می‌شوند.

کمدیهای دیگری هم در نیمه دوم سال به شبکه خانگی عرضه شده‌اند و از جمله «من و شارمین» و «پا تو کفش من نکن» و «دوازده صندلی» که سهمی متوسط از مخاطبان شبکه خانگی را به خود اختصاص داده‌اند.

در میان سریالهای عرضه شده یعنی «آشوب» و «عالیجناب» هر دو وضعیتی میانه داشته‌اند یعنی نه آن قدرها بازار شبکه خانگی را گرم کرده‌اند و نه آن قدرها فروش بالایی داشته اند که عاملی شود برای تولید فصول بعدی آنها.

اکشن «نگار»، درام روانکاوانه «برادرم خسرو» و درام اجتماعی «کارگر ساده نیازمندیم» از دیگر فیلمهای میانه شبکه خانگی بوده‌اند که فروششان در حد متوسط بوده است.

فیلم پرهزینه «محمد رسول الله(ص)»، فیلم نوجوانانه «بیست و یک روز بعد» و فیلم «سارا و آیدا» هم وضعیتی کماکان متوسط داشته اند.

فیلمهای ارزشی «دریاچه ماهی»، «اروند» و فیلم «مالیخولیا» هم جزو آثار شکست خورده شبکه خانگی در ماههای اخیر بوده اند.

مجید مجیدی فیلم بیست و یک روز بعد شبکه نمایش خانگی نهنگ عنبر 2 فیلم آشوب فیلم محمد رسول الله
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین