کد خبر: 16128 A

پشیمانی تلخ ستاره جذاب «تایتانیک» از همکاری با وودی آلن و پولانسکی

پشیمانی تلخ ستاره جذاب «تایتانیک» از همکاری با وودی آلن و پولانسکی

کیت وینسلت پس از دریافت جایزه افتخاری خود از مراسم معرفی برگزیدگان سی و هشتمین دوره جوایز حلقه منتقدان لندن از همکاری با برخی افراد خاص در صنعت سینما به شدت ابراز پشیمانی کرد.

ایران‌آرت: بازیگر 42 ساله بریتانیایی که برای گرفتن جایزه یک عمر فعالیت پرثمر از دست همبازی قدیمی خود جود لا روی صحنه می فر هتل رفته بود، خطاب به حاضران در سالن گفت: «کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و مردانی قدرتمند وجود دارند که فعالیت آنها دهه‌ها از سوی صنعت سینما و تماشاگران به یک اندازه ستایش شده است. حرفه بسیاری از بازیگران هم به واسطه همکاری با همین افراد رونق گرفته و پیامی که ما سال‌ها گرفته‌ایم این بوده است که پیشنهاد نقش از سوی این آدم‌ها بزرگ‌ترین دستاورد برای همه است.»

وینسلت که حدود دو دهه پیش برای بازی در «تایتانیک» در کنار لئوناردو دی‌کاپریو به مقام یک ستاره رسید، ادامه داد: «وقتی زنان را دیدم که هفته گذشته در اعتراض به آزار و اذیت جنسی دوباره گرد هم آمدند، با خودم گفتم نمی‌توانم اینجا بایستم و از پشیمانی‌های تلخ خودم در گرفتن تصمیم‌های بد برای همکاری با برخی افراد نگویم؛ نقش‌هایی که کاش نمی‌پذیرفتم. برایم روشن است که اگر این حرف‌ها را نزنم، به اندوه بسیاری از مردان و زنان شجاع افزوده‌ام.»

بازیگر برنده اسکار و همسر پیشین سم مندس پیش‌تر با چند چهره جنجالی رسوایی جنسی هالیوود از جمله وودی آلن، رومن پولانسکی و هاروی واینستین همکاری کرده و به نظر می‌رسد منظور او از «پشیمانی شدید در همکاری با برخی افراد خاص» همین نام‌ها باشد. وینسلت یک‌بار برای «کتابخوان» برنده اسکار شده و شش مرتبه دیگر نامزد دریافت این جایزه بوده است؛ از جمله برای «تایتانیک»، «استیو جابز» و «آیریس».

وودی آلن هالیوود جود لا آزار جنسی مهدی فروتن وينسلت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین