کد خبر: 16038 A

بازیگر پرحاشیه، پس از جنجال موضعش درباره ورود زنان به ورزشگاه، ویدیویی متناقض منتشر کرد

کار عجیب سحرقریشی با دختران نوازنده خیابانی!/ویدیو

کار عجیب سحرقریشی با دختران نوازنده خیابانی!/ویدیو

امروز باید بگوییم: ما نیز مردمی هستیم خانم قریشی. نه به ایران‌آرت، به هواداران خودتان یک بار هم که شده توضیح بدهید حرف حساب شما چیست؟

ایران‌آرت: سحر قریشی، یکی از مجهولات زمانه ماست! نه، شوخی نمی کنیم. یک لحظه فکر کنید به حاشیه هایی که او یا شخصا تولید می کنید یا پیرامونش ایجاد می کند. بعید است بتوانید از لابه لای این حواشی، پی به مواضع او یا ویژگی های شخصیتی اش ببرید. این سحر قریشی است؛ روزی در اوج عصبانیت، می گوید با موانعی که بر سر راه حضور زنان در استادیوم های ورزشی است موافق است و روزی هم فیلمی از خود و دختران نوازنده در خیابان می گیرد و می گوید جای آنها در خیابان نیست و روی صحنه هاست. آن هم در روزهایی که یکی یکی شاهد وضع محدودیت های جدید برای زنان نوازنده در کنسرت های مختلف هستیم.

نکته دیگر البته اینجاست که نوازندگی در خیابان نه تنها عیب و عار نیست که برای خود در دنیا بسیار هم متداول است و همان طور که در ویدئو می بینید دختران نوازنده آگاهانه از مکان اجرای خود به خوبی یاد می کنند و این خانم قریشی ست که وعده سرخمن استیج می دهد. 

امروز باید بگوییم: ما نیز مردمی هستیم خانم قریشی. نه به ایران آرت، به هواداران خودتان یک بار توضیح بدهید حرف حساب شما چیست؟

سحر قریشی

این ویدیو را ببینید.

 

iranart

 

حجم ویدئو: 9.67M | زمان ویدئو: 00:01:00
سحر قریشی نوازنده خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین