کد خبر: 15667 A

ایشان گرانترین بازیگر زن تلویزیون هستند!

ایشان گرانترین بازیگر زن تلویزیون هستند!

الن پمپئو برای بازی در سریال "آناتومی گری" بیشترین دستمزد را می‌گیرد.

ایران‌آرت: الن پمپئو ستاره سریال درام «آناتومی گری» جای دو بازیگر مشهور سریال «بازی تاج و تخت» را به عنوان گران‌ترین بازیگر زن صنعت تلویزیون می‌گیرد. او قرارداد جدیدی با شبکه ای‌بی‌سی برای دو سال آینده منعقد کرده و برای هر اپیزود «آناتومی گری» مبلغ 575 هزار دلار دستمزد خواهد گرفت.

به این ترتیب او بالاتر از امیلیا کلارک و لینا هدی دو بازیگر زن «بازی تاج و تخت» قرار می‌گیرد که در حال حاضر برای هر اپیزود از «بازی تاج و تخت» 500 هزار دلار دستمزد می‌گیرند.

دستمزد پمپئو برای «آناتومی گری» که یک درام بیمارستانی است و از سال 2005 رو آنتن می‌رود، به 20 میلیون دلار در سال خواهد رسید. این بازیگر پشت سر رابرت دنیرو قرار خواهد گرفت که با دریافت 775 هزار دلار برای سریال بی‌نام دیوید او. راسل قرار است 775 هزار دلار دریافت کند.

گران‌ترین بازیگر زن تاریخ تلویزیون کیلی کوکو ستاره سریال «تئوری بیگ بنگ» است که برای هر اپیزود این سریال 900 هزار دلار به دست آورده است. اما فوربز گزارش داده که با قراردادهای جانبی، سوفیا ورگارا بازیگر سریال کمدی «خانواده مدرن» سالانه 41.5 میلیون دلار درآمد دارد و در صدر ایستاده است.

 

الن پمپئو سریال آناتومی گری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین