کد خبر: 15646 A

فرانسوی‌ها با افشاگری‌های جنسی همکاران آمریکایی خود موافق نیستند

جبهه زیبارویان فرانسوی مقابل اردوگاه قربانیان جنسی سینما؛ از حق لاس‌زدن تا حماقت در افشاگری‌های تجاوز/ بریژیت باردو: زنان خودشان به تهیه‌کننده پا می‌دادند!

جبهه زیبارویان فرانسوی مقابل اردوگاه قربانیان جنسی سینما؛ از حق لاس‌زدن تا حماقت در افشاگری‌های تجاوز/ بریژیت باردو: زنان خودشان به تهیه‌کننده پا می‌دادند!

چند روز پیش در ایران‌آرت هم خواندید که کاترین دونو، در محکوم کردن فعالان آمریکایی هالی کمپین معروف Me Too سخن گفت. حالا یکی دیگر از هموطنان معروف دونو، در این‌باره حرف زده....

ایران‌آرت: چند روز پیش در ایران‌آرت هم خواندید که کاترین دونو، ستاره سینمای فرانسه در محکوم کردن فعالان آمریکایی که این روزها همه سینماگران را به آزار جنسی متهم می کنند سخن گفت. او حتی گفته بود نباید فضایی ایجاد شود که مردان دیگر نتوانند با زنان «لاس» بزنند و نتوانند آنها را اغوا کنند. حالا یکی دیگر از هموطنان معروف دونو، علیه اهالی کمپین معروف Me Too حرف زده است.

آن طور که خبرآنلاین به نقل از گاردین گزارش داده، بریژیت باردو ستاره فرانسوی سال‌های دور سینمای جهان نیز در انتقاد از هشتگ «MeToo» سخن گفته است.

باردو بازیگر سرشناس سینمای فرانسه همگام با کاترین دونو افشاگری‌های اخیر درباره آزار جنسی گسترده در سینما و متعاقب آن داغ شدن هشتگ «MeToo» در شبکه‌های اجتماعی را محکوم کرد.

باردو در این باره گفت:‌ «در بیشتر موارد این افشاگری‌ها از روی ریاکاری، احمقانه و خسته‌کننده است.» ستاره دهه ۶۰ سینمای جهان در ادامه از بازیگرانی انتقاد کرد که برای نقش گرفتن دست به کارهایی می‌زنند و پس از آن مدعی می‌شوند که مورد آزار قرار گرفته‌اند.

بازیگر «حقیقت» اعلام کرد که در دوران فعالیت حرفه‌ای خود هیچ‌گاه مورد آزار جنسی قرار نگرفته‌است.

به نظر می‌رسد که فرانسوی‌ها در موضوع افشاگری‌های اخیر درباره آزار جنسی چندان با همکاران آمریکایی خود موافق نیستند. چندی پیش نیز کاترین دونو در کنار جمعی از چهره‌های سرشناس سینمای فرانسه نامه‌ای در مخالفت با هشتگ «MeToo» منتشر کرده بود.

باردو از سال ۱۹۷۳ بازیگری و دنیای سینما را ترک کرد و از آن زمان تا کنون به فعالیت در زمینه حقوق حیوانات مشغول است. این بازیگر علاوه بر این برای حمایت از حزب راست‌گرای فرانسوی جبهه ملی نیز مشهور است. او تا کنون پنج بار به دلیل نفرت‌پراکنی‌های نژادپرستانه در دادگاه به پرداخت جریمه محکوم شده است.

 

iranart

 

 

هالیوود آزار جنسی آزار جنسی هالیوود بریژیت باردو سینمای فرانسه کاترین دونو قربانی جنسی Me Too
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین