کد خبر: 15371 A

پای ستاره رزمی‌کار هالیوود به پرونده تجاوز باز شد

پای ستاره رزمی‌کار هالیوود به پرونده تجاوز باز شد

استیون سیگال تازه‌ترین چهره از انبوه ستاره‌های سرشناس هالیوودی است که در چند ماه اخیر به تجاوز و رفتارهای ناشایست علیه زنان متهم شده‌اند؛ با این تفاوت که پای پلیس لس‌آنجلس هم به پرونده او کشیده شده است.

ایران‌آرت: جنی مکارتی، پورتیا دروسی، جولیانا مارگولیز، ری داون چونگ، رجینا سیمونز و فاویولا دادیس زنانی هستند که سیگال را به فساد اخلاقی متهم کرده‌اند اما بازیگر 65 ساله آمریکایی و نمایندگان او تا امروز به این اتهام‌ها واکنش نشان نداده‌اند. مکارتی گفته است برای دادن تست بازیگری در پروژه «در محاصره 2» پیش سیگال رفته و به اجبار برهنه شده است. این اتفاق سال 1995 افتاده و پلیس لس‌آنجلس قصد دارد ادعاها علیه سیگال را آشکارا بررسی کند.

مورد مربوط به دروسی و مارگولیز مشابه بوده و هر دو نفر ادعا کرده‌اند بازیگر سرشناس هالیوودی به بهانه بازی در فیلم از آنها سوءاستفاده جنسی کرده است. گرچه به نظر می‌رسد اتهام تجاوز سیگال به سیمونز در 1993 جدی‌تر از سایر موارد است. سمیونز که در 18 سالگی از هنروران پروژه «روی زمین مرگبار» به کارگردانی و بازی سیگال بوده، به دعوت او به یک مهمانی می‌رود اما آنجا جز خودش و ستاره رزمی‌کار کسی نبوده است. به این ترتیب شاهدی هم برای اثبات ادعای تجاوز وجود ندارد.

دادیس هلندی که پیش از این در دنیای مد فعالیت داشته، مدعی است خاطرات دردناک خود را از همکاری با سیگال همان زمان با چند نفر دیگر در میان گذاشته و آنها امروز حاضرند به نفع دادیس شهادت بدهند. با ورود پلیس به پرونده تجاوز و سوءاستفاده از دختران جوان، به احتمال فراوان اوضاع چندان به نفع ستاره عضلانی پیش نخواهد رفت.

سیگال که از دوستان صمیمی و نزدیک ولادیمیر پوتین است، حق شهروندی روسیه را هم به دست آورده و ممکن است بالا گرفتن اتهام‌ها علیه او باعث شود برای همیشه در سرزمین تزارها باقی بماند. حتی تماس با کنتارو سیگال، پسر بازیگر نامدار هم نتوانسته دست رسانه‌ها را به او برساند.

استیون سیگال تجاوز در هالیوود مهدی فروتن در محاصره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین