کد خبر: 15213 A

خرس پدینگتون به فریاد هاروی واینستن رسید

خرس پدینگتون به فریاد هاروی واینستن رسید

پس از رسوایی‌های جنسی هاروی واینستین، مساله ورشکستگی کمپانی این تهیه کننده بدیهی بود اما در این میانه یک خرس به فریاد او رسید.

ایران آرت: خرس پدینگتون مخلوق دوست‌داشتنی سینماها که همیشه یک کت بارانی گرم‌ونرم به تن دارد یکی از تنها چیزهایی است که در حال حاضر کمپانی تهیه فیلم واینستین را بعد از رسوایی‌های رییسش زنده نگه داشته است.

کمپانی واینستین حقوق رسمی فروش فیلم نخست «پدینگتون» را در ایالات متحده در اختیار داشت که در نخستین هفته اکرانش در سال ۲۰۱۵ توانست ۲۵ میلیون دلار بفروشد و در نهایت فروشش را به ۷۶ میلیون دلار رساند. با این حال، بعد از این که رسوایی آزار جنسی واینستین در ماه نوامبر آشکار شد، کمپانی او حقوق رسمی داخلی «پدینگتون ۲» را به قیمتی که اعلام نشد به کمپانی برادران وارنر فروخت.

مهر نوشت، به این ترتیب برادران وارنر همین آخر هفته «پدینگتون ۲» را در آمریکای شمالی اکران خواهد کرد و این در حالی است که فیلم تا اینجا نقدهای خوبی دریافت کرده است. این خبر خوبی برای شرکتی است که به خاطر رسوایی‌های موسسش تا لبه ورشکستگی رفت.

قرارداد فروش «پدینگتون ۲» باعث شد کمپانی واینستین کمی شناور بماند تا وقتی که بتواند مالکی جدید پیدا کند دلیلش هم این بود که «پدینگتون» یکی از تنها دارایی‌های با ارزش این کمپانی بود که می‌توانست قیمتی بالا برای دیگر استودیوهای علاقه‌مند داشته باشد. تحلیلگران باکس‌آفیس تخمین می‌زنند که «پدینگتون ۲» بتواند چیزی بیش از ۲۰ میلیون دلار در آخر هفته تعطیلات بفروشد.

البته، مشکلات هاروی واینستین تقصیر پدینگتون دوست‌داشتنی نیست و تهیه‌کننده این فیلم دیوید هِیمَن در صحبت‌های اخیرش ابزار امیدواری کرده که «پدینگتون ۲»‌ بتواند خودش را از این استودیو جدا کند.

در حال حاضر ۶ نفر خواستار خریدن باقی‌مانده کمپانی واینستین هستند و این در حالی است که بالاترین پیشنهاد آنها از ۵۰۰ میلیون دلار پایین‌تر است. این صاحب جدید هر کسی که باشد، مسئول پرداخت هزینه‌های دادگاه کمپانی واینستین نخواهد بود چون بیشتر آن مربوط به پرونده آزار جنسی هاروی واینستین است.

مسلما می‌توان مطمئن بود که به محض این که قرارداد خرید این کمپانی نهایی شود، صاحب جدید برند جدیدی برای آن انتخاب خواهد کرد.

نیکول کیدمن هاروی واینستین خرس پدینگتون رسوایی های جنسی هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین