کد خبر: 15037 A

آغاز دوباره کمپانی کداک با سینمای هند/ هیجان آمیتا باچان از بازگشت هالیوود به فیلم

آغاز دوباره کمپانی کداک با سینمای هند/ هیجان آمیتا باچان از بازگشت هالیوود به فیلم

بازیگر محبوب سینمای بالیوود از سفر کریستوفر نولان به هند ابراز هیجان کرد.

ایران آرت: آمیتاب باچان در بلاگش اعلام کرد کریستوفر نولان کارگردان مطرح سینما ماه مارس به دعوت کداک راهی هندوستان می‌شود.

بازیگر مشهور بالیوود افزود: کداک به عنوان بزرگ‌ترین نام در صنعت فیلم شناخته می‌شود و قرار است دوباره جایگاه خود را به دست بیاورد. بسیاری از کارگردان‌ها و تهیه کنندگان جهان ارزش‌ زیادی در تولید فیلم می‌بینند و این می‌تواند برای همه آنها مهم باشد. درست مانند «دانکرک» فیلمی که توسط کارگردان بزرگ کریستوفر نولان ساخته شده؛ کسی که همیشه فقط از فیلم برای تولید تصاویرش استفاده می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ایندین نیوز، باچان نوشته است: حدود یک ماه و نیم دیگر، خود آقای نولان به هند می‌آید تا به چنین موضوع مهمی کمک کند.

این چهره مشهور که اکنون ۷۵ ساله است ماه پیش گفته بود این که هنوز در عصر دیجیتال از صنعت فیلم نام می‌بریم، خوشبین کننده است و او معتقد است هالیوود دوباره به استفاده از فیلم برمی‌گردد.

وی نوشته است: اول از همه برای این که آرشیو فیلم‌ها، تعمیر و نگهداری آنها مهم است و دوم این که برای حمایت از جهان کداک باید همه دوباره تلاش کنیم. من معتقدم لس‌آنجلس و هالیوود دوباره به فیلم بازمی‌گردند. آنها می‌گویند کیفیت و حس و رنگ فیلم بی‌نظیر است. در این صورت چه به روز دیجیتال می‌آید؟ آن هم باقی می‌ماند و می‌تواند هماهنگ با فیلم یا برای تکمیل آن به کار رود اما همه مراحل پساتولید باید دیجیتال انجام شود.

این بازیگر پیشکسوت همچنین درباره این که کمپانی فیلم کداک به هند برمی‌گردد در توییتی نوشت از این امر بسیار هیجان زده است.

باچان توییت کرد: خبر! فیلم سلولوییدی دارد برمی‌گردد. کداک اوایل مارس ۲۰۱۸ مرکز خدمات خود را در بمبئی باز می‌کند! هالیوود هم دوباره به دوره فیلم برمی‌گردد.

 

کریستوفر نولان هالیوود آمیتا باچان کمپانی کداک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین