کد خبر: 15009 A

آخرین خبر از بازی تاج و تخت

آخرین خبر از بازی تاج و تخت

زمان پخش فصل آخر این سریال مشخص شد.

ایران‌آرت: شبکه اچ‌بی‌او پنجشنبه شب اعلام کرد فصل هشتم و پایانی سریال "بازی تاج و تخت" (Games of Thrones) در سال 2019 پخش خواهد شد. فصل آخر شامل شش اپیزود است.

اچ‌بی‌او همچنین اعلام کرد دیوید بنیوف و دی. بی. وایس خالقان سریال به همراه دیوید ناتر و میگل ساپوچنیک، جزو کارگردانان فصل آخر هستند. 

فیلمنامه فصل جدید را بنیوف، وایس، برایان کاگمن و دیو هیل نوشته اند.

ساپوچنیک چهار اپیزود از جمله دو اپیزود محبوب طرفداران را کارگردانی کرد: "Hardhome" از فصل پنجم و "نبرد حرام زاده ها" از فصل ششم که دومی جایزه امی بهترین کارگردانی را برای او به همراه داشت.

دیوید ناتر هم شش اپیزود را کارگردانی کرد و برای "بخشش مادر" اپیزود پایانی فصل پنجم که در آن ملکه سرسی تحقیر می شود، جایزه امی گرفت.

"اژدها و گرگ" اپیزود آخر فصل هفتم به کارگردانی جرمی پودسوا 27 اوت سال 2017 روی آنتن رفت و با 16.5 میلیون تماشاگر یک رکورد جدید ثبت کرد. در پایان فصل هفت، پادشاه شب و ارتش مردگان او دیوار را نابود کردند و جان اسنو و دنریس تارگارین متحد شدند.

فصل هفتم "بازی تاج و تخت" در حالی تابستان امسال روی آنتن رفت که فصل‌های قبلی این مجموعه در ماه‌های مارس یا آوریل پخش می‌شد.

فصل هفتم همچنین شامل هفت اپیزود  بود که از استاندارد 10 اپیزودی این مجموعه کمتر است.

"بازی تاج و تخت" از روی مجموعه کتاب‌های فانتزی و پرفروش جرج آر. آر. مارتین ساخته شده و داستان هفت قلمروی افسانه‌ای است که بر سر پادشاهی با هم در حال جنگ هستند.

بازی تاج و تخت جان اسنو ملکه سرسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین