کد خبر: 14823 A

بازگشت پرویز پرستویی به نقش کمدی

بازگشت پرویز پرستویی به نقش کمدی

پرستویی با ایفای نقش در مارمولک، آدم برفی و البته لیلی با من است ثابت کرده در خنده گرفتن از مخاطب هم تواناست، خبر خوب این است که او یک فیلم حاضر آماده با این رویکرد دارد.

ایران آرت : سال هاست که خبری از بازی پرویز پرستویی در نقش های کمدی موقعیت نیست، به جز فیلم اخیرش که «لس آنجلس_تهران» نام دارد.

بازیگرانی در عرصه سینما هستند که قابلیت ایفای نقش های متفاوتی را دارند و در این زمینه سختی کار برای آن ها مهم نیست. این بازیگران معمولا در سینما محبوب و ماندگار می شوند و در مقطعی به جایی می رسند که حتی در مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار خواهند بود.
 

 
 
باشگاه خبرنگاران می نویسد: این دسته از نقش آفرینان آثار سینمایی، حتی تا سنین بالا با قدرت و انرژی بالا ادامه کار می دهند و همیشه برای آنها انتخاب نقش و فیلمی که در آن بازی می کنند مهم است. دیالوگ ها و حتی یک سری از حرکات بدنی که این دسته از بازیگران در فیلم ها بیان می کنند و انجام می دهند، سال ها در بین عوام رواج پیدا می کند و در مکان ها و ترییون های مختلفی بر سر زبان ها می آید.


البته برخی از آن ها در مقطعی از زمان فعالیتشان، نقش هایی ایفا می کنند که بسیار دوست داشتنی و زبانزد می شود؛ اما سال ها می گذرد و دیگر خبری از آن نمی شود و به نوعی دل مخاطب تنگ خواهد شد و جای خالی اش احساس خواهد شد.

یکی از این بازیگران، پرویز پرستویی است. بازیگری که به جز اهالی سینما، بین مردم به عنوان مخاطب اصلی محبوبیت دارد، اما از این بازیگر سالهاست نقش هایی که در فیلم هایی مانند «لیلی با من است»، «مارمولک»، «آدم برفی» و...دیگر خبری نیست؛ نقش هایی که در اذهان مردم ماندگار بوده و مخاطبان فراوانی داشته است.
 

البته به تازگی پرویز پرستویی در فیلم سینمایی «لس آنجلس_تهران» به کارگردانی تینا پاکروان که ظاهرا حال و هوای طنز دارد، ایفای نقش کرده است. این فیلم در سال جاری تولید شده و هنوز اکران نشده است. از سویی باید از زبان پرویز پرستویی علت غیبت و یا عدم بازی در فیلم های کمدی با نقش آفرینی در آن راستا را پرسید. اما در هر صورت مخاطب دوست دارد این نوع آثار را نیز از پرستویی ببیند.

رویز پرستویی، مهناز افشار، ماهایا پطروسیان، ژوبین رهبر، شیرین یزدان‌بخش، زهیر یاری، بانی ‌پال شومون، علی جناب و گوهر خیراندیش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تینا پاکروان تهیه کنندگی «لس آنجلس- تهران» را با مشارکت علی حسینی برعهده دارد.

این فیلم سینمایی در ژانر کمدی- فانتزی ساخته می‌شود.

فیلمنامه «لس آنجلس- تهران» به صورت مشترک توسط آنالی اکبری و تینا پاکروان به نگارش در آمده است.

پرویز پرستویی تینا پاکروان مهناز افشار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین