کد خبر: 14752 A

ادعای عجیب امیر علی دانایی/ استایل من از بهرام رادان بهتر است

ادعای عجیب امیر علی دانایی/ استایل من از بهرام رادان بهتر است

امیر علی دانایی در بیست و ششمین قسمت از برنامه "من و شما" ادعای عجیبی داشته است.

ایران آرت: در بخش اول این برنامه امیر علی دانایی مقابل آرش ظلی پور نشست و در مورد نحوه ورودش به عالم سینما گفت: من در کافی شاپ نشسته بودم که امیر شجاعی خواهرزاده محمدرضا شریفی نیا سمتم آمد. در آن ملاقات امیر شماره تلفن خانم تینا پاکروان را به من داد من به ایشان زنگ زدم و ایشان همان شب ترتیب ملاقات من و آقای شریفی نیا را در دفتر کلاه پهلوی داد؛ در صورتیکه برای آن نقش قرار دادی از قبل بسته شده بود. آقای شریفی نیا من را دید و یک هفته بعد رضا درمشیان دستیار آقای مهرجویی با من تماس گرفت و پیشنهاد فیلم سنتوری را داد و من گفتم مگر محمد سلوکی نمیخواهد بازی کند؟ گفت بله. من هم گفتم من نقش دو بازی نمیکنم ! الان فکر میکنم که من چه جمله ای گفتم! اما اگر باز هم به عقب برگردم بازهم می گویم من نقش دو بازی نمی کنم (می‌خندد).

 استایل من از بهرام رادان بهتر است

 دانایی در ادامه در پاسخ به سوال ظلی پور مبنی بر اینکه اگر برای فروش یک کت چرم از تو و بهرام رادان به عنوان مدل تبلیغاتی استفاده شود، آیا آن کت به خاطر تو بیشتر می‌فروشد یا بهرام رادان؟، گفت : پاسخ این سئوال سخت است شاید هر دو به یک اندازه. اما طبیعتا اگر به لحاظ تبلیغاتی بررسی کنیم شهرت بهرام رادان از من بیشتر است ولی اگر به لحاظ کار مدلینگ بررسی کنیم من برای این کار مناسب ترم. چون این کار یک فیزیک متفاوت می خواهد و استایل من بهتر است.

 کلاه پهلوی توقیف شده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دانایی در مورد عدم بازپخش کلاه پهلوی در طول این سالها گفت: فکر می کنم کلاه پهلوی توقیف است . کلاه پهلوی تنها کار الف ویژه ایست که یک جلسه تقدیر و تشکر ساده هم برای آن نگرفتند و دیگر بازپخش نشده است. من اسم این را میگذارم توقیف! مثلا سریال های کیف انگلیسی ، یوسف پیامبر ، مختار بارها بازپخش شده اند اما برای این سریال این اتفاق نیفتاده است.

 فرهنگ : تلویزیون نخواست سلطان و شبان2 ساخته شود

داریوش فرهنگ مهمان بخش دوم بود که در بخشی از حرف هایش به عدم همکاری مدیران تلویزیون با وی برای ساخت «سلطان و شبان 2» اشاره کرد و گفت: ما با نسلطان و شبان» می خواستیم جریان سازی به راه بیاندازیم، اما به قولی مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد! در سلطان و شبان دو ما به اتفاق اقای اصغر عباسی عبداللهی نوشته بودیم که 65 ساله بود و دوباره خود مهدی هاشمی آن را بازی می کند اما در نهایت مدیران همکاری نکردند.

وی درباره نیم قرن دوستی با مهدی هاشمی گفت: ما به یک بلوغ نسبی رسیدیم و اگر هفته ای یکبار همدیگر را نبینیم انگار چیزی کم است. ما اصلا با هم قهر نمی‌کنیم و یکی دو بار از هم رنجیدیم و بیشترین قهر من با مهدی هاشمی دو ماه طول کشید. آقای رفیعی که دوست مشترکمان بود واسطه شد و ما رفتیم به اتفاق جایی شام بخوریم. هنوز او صحبت نکرده بود من و مهدی آن تلخ کامی را فراموش کردیم .

بازگشت پس از 30 سال به صحنه

وی در پایان به بازگشت خود پس از سی سال به صحنه تئاتر اشاره کرد و افزود: وقتی با وحید رهبانی کارگردان جوان، خوش سلیقه ، باهوش و باسواد روبه رو شدم، به او گفتم من نه نیازمند نانم و نه نام؛ گفتم نمایشنامه چیست ؟ وقتی نمایشنامه را خواندم بهت زده شدم. یک نمایشنامه  درجه یک از خانم یاسمینا رضا به نام «هنر»  که من به اتفاق امید روحانی و محسن حسینی در آن ایفای نقش خواهیم کرد. یک کمدی مدرن و فارغ از لودگی که در سالن شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

 گفتنی است برنامه «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی، اجرای آرش ظلی پور و نویسندگی دنیا خمامی هر جمعه ساعت 14 روی آنتن شبکه  شما می رود.

 

بهرام رادان داریوش فرهنگ امیر علی دانایی کلاه پهلوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین