کد خبر: 14617 A

هیجان انگیزترین‌های سینمای سال آینده کدامند/ پیش بینی‌های سینمایی به پیشواز رفتند

هیجان انگیزترین‌های سینمای سال آینده کدامند/ پیش بینی‌های سینمایی به پیشواز رفتند

با پایان سال 2017، بحث‌های دوستداران سینما برای پیش بینی گیشه سال آینده و آثار هیجان انگیز این بخش آغاز شده است.

ایران آرت: تا چند روز دیگر سال ۲۰۱۷ به پایان می‌رسد و یکی از هیجان‌انگیزترین بحث‌ها برای دوستداران سینما، پیش‌بینی فیلم‌هایی است که به گیشه سال ۲۰۱۸ رونق می‌دهند؛ از «پلنگ صورتی» که قرار است نقطه عطف فیلم‌های ابرقهرمانی باشد تا بازگشت دنباله‌های «ددپول» و «اینکردیبل‌ها» در این دسته‌بندی جای می‌گیرند.

همشهری نوشت، هر چند هنوز آخرین آمار و ارقام از گیشه سال میلادی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد اوضاع و احوال سینما به ویژه از نظر اقتصادی چندان هم بد نباشد. آنچه پیش رو دارید، بخش اول از معرفی فیلم‌هایی است که در سال تازه روی پرده می‌روند و انتظار می‌رود مردم را در گوشه و کنار جهان به سالن‌های تاریک بکشانند.

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت

پس از تولید و عرضه 18 فیلم، برگ برنده دنیای سینمایی مارول می‌تواند اثر حماسی «جنگ ابدیت» به کارگردانی آنتونی و جو روسو از مجموعه «انتقام‌جویان» باشد که چهره‌های اکشن را برای رویارویی با تانوس (با بازی جاش برولین) گرد هم می‌آورد.

پلنگ سیاه

این سومین فیلم پس از نسخه‌های 1921 و 1977 از «پلنگ سیاه» است که ماجراهای آن باز هم در انیای آینده‌نگرانه و عجیب مارول می‌گذرد. رایان کوگلر روی صندلی کارگردانی نشسته و چاودیک بوزمن به نقش پادشاه جنگاوران یا همان پلنگ سیاه در آن باید به مصاف دشمنان و رقبای داخلی و خارجی برود.

ددپول 2

پس از موفقیت نسخه اصلی در سال 2016، تهیه‌کنندگان خیلی زود دست به کار شدند و دنباله آن را مقابل دوربین فرستادند تا برای نمایش در سال 2018 آماده شود. تیم میلر جایگزین دیوید لیچ روی صندلی کارگردانی شده و رایان رینولدز مثل فیلم اول نقش ددپول را ایفا می‌کند.

جانوران شگفت‌انگیز: جنایت‌های گریندل‌والد

پیش‌درآمد جی کی رولینگ بر مجموعه هری پاتر به پاریس دهه 1920 نقل مکان کرده و جانی دپ هم با وجود تمام مخالفت‌ها به مجموعه بازیگران آن پیوسته است. «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» سال گذشته به بازار آمد و بیش از 800 میلیون دلار فروخت. به نظر می‌رسد «جنایت‌های گریندل‌والد» می‌تواند رکورد آن را بشکند.

اینکردیبل‌ها 2

13 سال از زمان اکران انیمیشن بسیار دوست‌داشتنی «اینکردیبل‌ها» می‌گذرد و حالا پیکسار تصمیم گرفته در چهاردهمین سال نمایش آن فیلم موفق، دنباله‌ای را روانه پرده‌ها کند که در آن آقای اینکردیبل خانه‌نشین شده و فرزندش با قدرت‌های فوق‌تصور بیرون از خانه سرگرم کار و بازی است. برد برد Brad Bird کارگردان فیلم است.

دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی

کریس پرت و برایس دالاس هوارد به دنیای ژوراسیک بازمی‌گردند و تلاش می‌کنند جان دایناسورها را نجات دهند؛ آن هم درست پیش از آنکه یک انفجار آتشفشانی تمام زنده‌های روی زمین را از بین ببرد. «دنیای ژوراسیک» دو سال پیش اکران شد و در کمال شگفتی بیش از یک میلیارد و 670 میلیون دلار فروخت.

بازگشت مری پاپینز

کارخانه بازسازی استودیو والت دیزنی همچنان با تمام قدرت مشغول کار است و این بار نوبت فیلمی رسیده که بیش از 50 سال پیش همه را شگفت‌زده کرده بود. در «بازگشت مری پاپینز» به کارگردانی راب مارشال، امیلی بلانت جانشین جولی اندروز شده اما ماجراها درباره همان پرستاری است که می‌تواند پرواز کند و به کار بچه‌ها برسد.

ماموریت: غیرممکن 6

جزئیات ماموریت بعدی تام کروز در دنیای جاسوسی همچنان فوق سری باقی مانده و کمتر کسی از آن خبر دارد. فقط همین را بدانید که ستاره 55 ساله پس از پنج بار ظاهر شدن در نقش مامور همه‌فن‌حریف، قاعدتا نمی‌تواند مثل گذشته کارهای خطرناک بکند و دیوار راست را بالا برود.

 

ددپول گیشه ۲۰۱۸ پلنگ صورتی اینکردیبل‌ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین